King Of Iron Fist Tournament 5

duke : det ovverasker meg hvor du finner en så høy kvalitet av arroganse,deiglist.no? hva faen skal det bety.

hvis dere så jævla elsker det hakkete 8bit spillet vf4 så gå og spill det og ikke tekken, det ser ikke ut som tekken noen gang klarer å imponere dere, men dritt spill som vf gjør det lett. hvis du hater spillet så bare takk nei
 
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@16.03.2005, 14.36
Mr (Joniv) Phoenix: Da så spilte jeg egentlig veldig lite, og gadd aldri å sette meg mer inn enn at jeg visste noen juggles var annerledes, noen funka ikke, at vegger var hat, ++ og jeg spiller generelt sett elendig i turney-opplegg. Men som standard prøver jeg meg på litt stil og slikt nesten uansett om jeg vet jeg får det til, eller bare har fått det til en eneste gang., noe jeg må gjøre mindre av..

*Hint hint* det er fullt mulig å kommentere to forskjellige ting i samme post, og det er ikke lurt å ta to posts bare for å få flere innlegg heller. ..hvis det er det du bryr deg om da...
191010​
lol du var jo tøff hele veien jo ikke kom her og si du har spilt lite og bla bla og enda mer bla! fra nå av kan dere alle count'e down jeg har sagt mitt og når jeg/Atilla,Ømer,Aksel,Agim som er OSS vinner alle turneringene som vi deltar i, så håper jeg at noen kommer og sier at vi har hatt flaks og bla bla enda mer bla! jeg sier det fra nå av så alle ser dette og klapper igjen :D :D :D :D punktum

og mr DUKE: har du spilt mot meg eller sett meg spille??
Eaglejin: jeg spilte med paul vant turneringa
 

EagleJin

Bear Necessity
Hvor har jeg hørt det før??? :plystre:

Jinov: Du var med i turneringen hos maddon, right? Sorry, men jeg husker ikke hvem som er hvem av dere :svette:
Hvem var du igjen?

*EDIT: Ah, da har du i hvert fall vist at du har noe mer enn bare ord. Vi skulle tatt den finalen som Team Battle :svette:
Men få skikk på resten av kara dine, som sleit med å komme forbi Red Hawk og meg. Skuffende :p
XD
 

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av axel@17.03.2005, 22.44
hvis dere så jævla elsker det hakkete 8bit spillet vf4 så gå og spill det og ikke tekken, det ser ikke ut som tekken noen gang klarer å imponere dere, men dritt spill som vf gjør det lett. hvis du hater spillet så bare takk nei
192019​
"Det hakkete 8-bits-spillet Virtua Fighter 4?" Sist jeg sjekket gikk det spillet flott i 60FPS, med fjellstød framerate. Kanskje du ikke forstår spillsystemet? Du ville ikke tatt sofistikasjon om det lå nakent og hjelpeløst på sengen foran deg. Beklager.
 
Opprinnelig skrevet av Shadar+18.03.2005, 00.22-->
<!--QuoteBegin-axel
@17.03.2005, 22.44
hvis dere så jævla elsker det hakkete 8bit spillet vf4 så gå og spill det og ikke tekken, det ser ikke ut som tekken noen gang klarer å imponere dere, men dritt spill som vf gjør det lett. hvis du hater spillet så bare takk nei
192019​
"Det hakkete 8-bits-spillet Virtua Fighter 4?" Sist jeg sjekket gikk det spillet flott i 60FPS, med fjellstød framerate. Kanskje du ikke forstår spillsystemet? Du ville ikke tatt sofistikasjon om det lå nakent og hjelpeløst på sengen foran deg. Beklager.
192033​
[/b]

slutt å vær frekk, folk sier hva de vil om tekken 5 og jeg sier 8bit hakkete dritt til vf
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så når du er frekk har ikke han lov til å være frekk tilbake?
STÅ PÅ, KAPTEIN. HARDT FARVANN I SIKTE.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@18.03.2005, 00.28
Så når du er frekk har ikke han lov til å være frekk tilbake?
STÅ PÅ, KAPTEIN. HARDT FARVANN I SIKTE.
192036​
jeg har ikke vært frekk , det er bare visse folk som aldri blir fornøyd,men nøyer seg med noe så dårlig som vf
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så... de blir aldri fornøyde, men nøyer seg likevel med noe dårlig?
Kaptein Selvmotsigelse, er det deg?
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@18.03.2005, 00.40
Så... de blir aldri fornøyde, men nøyer seg likevel med noe dårlig?
Kaptein Selvmotsigelse, er det deg?
192043​
hva faen er det med deg , du har rar humor , good for you mod,
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å gjøre seg forstått er tydeligvis blitt fjorårsmote. Uffda.
 
Neimen hva skjer rundt om kring her a? VF4 vs. Tekken 5 greier?
Jeg er enig med axel, enten man liker et spill og spiller den for å ha det gøy eller så lar man det være. Når det gjelder i denne situasjonen, (husker ikke nicket nå) det var en som sa at tekken 5 er dårlig men han selv deltar i en tekken turnering, suger, og kommer med en så patetisk unnskyldning ved å si at han har spilt den veldig lite? Overlegen kan alle være på nettet selv om det gjelder en simpel ting som spill, men man skal backeup de ordene.

Jinsama vant NM T4 det får han credit for, men hvorfor bashe spillet etterpå da? Er det bare for å bevise at han kan vinne en turnering på et spill som han ikke liker engang? Det er dårlige greier hvis dere spør meg ass...

Hvis dere har så jævlig lyst til å banke hverandre på et spill så la oss planlegge en turnering hvor alle som poster her deltar og spiller mot hverandre, da løser vi konflikten. Og hvis man taper og kommer med patetiskte unnskyldninger seinere så forklarer det jo alt ikke sant?
 
Opprinnelig skrevet av supo@18.03.2005, 01.10
Neimen hva skjer rundt om kring her a? VF4 vs. Tekken 5 greier?
Jeg er enig med axel, enten man liker et spill og spiller den for å ha det gøy eller så lar man det være. Når det gjelder i denne situasjonen, (husker ikke nicket nå) det var en som sa at tekken 5 er dårlig men han selv deltar i en tekken turnering, suger, og kommer med en så patetisk unnskyldning ved å si at han har spilt den veldig lite? Overlegen kan alle være på nettet selv om det gjelder en simpel ting som spill, men man skal backeup de ordene.

Jinsama vant NM T4 det får han credit for, men hvorfor bashe spillet etterpå da? Er det bare for å bevise at han kan vinne en turnering på et spill som han ikke liker engang? Det er dårlige greier hvis dere spør meg ass...

Hvis dere har så jævlig lyst til å banke hverandre på et spill så la oss planlegge en turnering hvor alle som poster her deltar og spiller mot hverandre, da løser vi konflikten. Og hvis man taper og kommer med patetiskte unnskyldninger seinere så forklarer det jo alt ikke sant?
192049​
Supo my soul brother:) han har rett det er det jeg snakker om la oss fikse en turnering eller party what evah så blir dette løst:)
 

SHDR

Gullmedlem
La oss se ... Tekken 4 var ikke et spesielt godt gjennomført spill uansett hvordan du vrir og vender på det. Veggspillet var FORBI ustabilt, masse glitcher, selv om sidebytte og sidewalking var store fremskritt, så funket det ganske enkelt ikke så godt som det burde ha funket.

Jeg kjenner mange som synes DoA er bedre enn Tekken og Virtua Fighter, og dem om det, men det er umulig å gjøre et gyldig argument for at Dead or Alive har et like sofistikert fightingsystem som Tekken og Virtua Fighter. Det er ganske enkelt ikke riktig. Det blir som å påstå at kampsystemet i Ninja Gaiden er mindre sofistikert enn det i Devil May Cry 2. Merk at jeg sier Devil May Cry 2 her, og ikke DMC1 og DMC3, som begge har meget fyldige og deilige kampsystemer.

Det går helt fint an å være Norgesmester i et spill uten å tilbe spillet. Jeg tipper Jin her var aktiv Tekken 3 og Tekken Tag-spiller også, og at Tekken 4, til tross for dets feil, var det nye turneringsspillet. Boo-fucking-Hoo. Han synes ikke Tekken 4 hadde en god iterasjon av Tekkens kampsystem, men han er god nok i serien generelt til å bli Norgesmester. Vanskelig å fatte?

Duke er såvidt jeg kan forstå, og utifra hva jeg har sett når jeg har spilt mot ham, en meget habil Tekkenspiller. Han foretrekker Virtua Fighter 4, som han synes har et dypere og bedre kampsystem. Jeg er temmelig god i Gran Turismo 4, ettersom jeg spilte toeren ihjel, men jeg synes GT4 er ren bæsj. Er det min feil, da? Tar jeg feil i min opplevelse av spillet bare fordi jeg er god i det? Høres alvorlig ut som en logisk brist der, folkens. Man trenger ikke ofre en kylling til et spills ære hver kveld fordi om man spiller det på et høyt nivå. Duke spiller VF4, og er god i Tekken, til tross for at mener førstnevnte har et overlegent kampsystem. Jin er god i Tekken, og synes ikke noe særlig om Tekken 4 fordi det er fullt av feil. Vanskelig å godta?

Og forøvrig taler jeg ikke FOR noen; jeg bare oppsummerer det folk har sagt i tråden så langt. Duke og Jin snakker for seg selv, jeg bare nevner det jeg har forstått om deres forhold til spillene slik at enkelte her, som ikke gidder lese mer enn to linjer per innlegg, forstår tegninga.

Got Game?
 
Ser da ut som man må vente heeelt til April...

Selv om det er lov å roe litt ned på drittslenging..
 
Okey endlig påske hore perm, så jeg tenkte jeg skulle gå inn på emnet jeg laget før jeg dro... men faen'a gutta, hvorfor etter hver eneste gang vi har hatt turnering er det noen som er så jævlig horete tapere eller som snakker så mye BS!!


Okey, la meg bare si dette...

Turnering på GP, har veldig lite å si om hvor flinke folk er i Tekken5, det har jo nettopp kommet ut. SÅ bare fordi tidligre Nm mester Jinsama vant den, betyr ikke at han kicker rumpe ballene til alle sammen. Men med all respekt, Jinsama er dyktig....

Det er så unødvendig at alle må snakke så jævlig mye dritt. La oss heller leve sammen i harmoni, spille tekken5 sammen, sove sammen, kose sammen, ha en middag på nærtmeste pizza kjappe( :forelsket: savner duke, blood, jinhore og Lee :forelsket: )

Det var tider det....... I LOVE U!!!'

Fikk endlig møte Shadar, OMFG...lolis lizzom...han er bare så deilig!!!.....Men igjen en dyktig tekken spiller
 
Eyy! Nilo :D
Emnet ditt har blitt fra blomster til aske :( Eller nesten da, helt til du vendte tilbake :D

Perm og greier ja... Kan jo hende det kan bli noe saker hos Eagle eller noe da? Hadde vært fett iaffal!