Klasser

#1
Ja, jeg synes det er utrolig koz å ha greie på hvem som skal spille hva, ikke at det er så fryktelig viktig, men greit å vite.

Så ja, vi trenger egentlig bare et par healers og tank (cirka to av hver, men flere skader ikke), jeg foreslår at en smule drevne folk gidder å ta på seg rollene, men skal nok gå greit uansett.

Jeg skal spille Dwarf paladin, huzzah.

Uansett, nerd som jeg er:

Druid
Bamsefar

Rogue
Mjau

Priest
Nameless

Hunter

Shaman
Hakara

Warrior
Justincase
Mage

Paladin
Eivind

Warlock
Yetipants
Gungho


Huzzah
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Jeg vil presisere at jeg har cirka dick peiling på hva det vil si å være "tank" (jeg tipper: En som gjør mye skade?), men jeg er rimelig sikker på at jeg vil prøve meg som Warlock. På min forrige trial-konto ble warlock-berta Kalosj skapt, og det var litt artig. Så, Warlock it is.
 
#4
Druid.

Yeti: En tank er en spiller som står fremst og tar imot skade fra fiendene, slik at de ikke skal angripe de andre!

Edit: :eng101:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Øh... okay. Hvorfor ikke kalle dem "sponges" eller noe? Sånn bortsett fra at det høres skikkelig homo ut, altså?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Hva er det som skal skje nå, egentlig? Er det gratishelg for alle som vil prøve WoW eller noe sånt?

EDIT: Ah, pardon my French. Virket som om veldig mange skulle begynne med WoW samtidig, men de fleste på lista er vel allerede WoW-spillere.

EDIT 2: Håh, jeg hadde litt rett likevel, i og med den 10 dagers-prøveversjonen av spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Står i forumtittelen: Vi spiller vekk jula i World of Warcraft. Eller noe. Spillegal-folk som spiller litt World of Warcraft sammen. Kan mekke en introduksjonstråd, trodde det var litt innlysende.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#8
Da jeg spilte WoW var jeg prest og en ganske jævla god en, men det når du ikke er i krisesituasjoner er det bare som å spille en glorifisert whack-a-mole.

Vi sier warlock, det er gøy, så vidt jeg vet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Alltid vært warlock, men spilte warrior ifjor og litt ellers, og gjør det gjerne i år igjen. Prot specc ofc :zorro:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#11
Ehehe. Var ikke meg.
Og hold kjeft. Jeg godtar rågg likevel.
 
#12
Pokker, justincase tok min rolle. |: Har alltid lyst å prøvd meg som protection warrior, men den gang ei. Holder meg litt tilbake og ser hvilke classer det er få av når alle har valgt sin.
 
#13
Jeg vil og være med. Har sånn 14-dagers-greie jeg fikk på play, så kunne vært moro å prøve litt i jula. Noen tips til noe som er enkelt å begynne med? Aldri prøvd noe form for MMORPG før (bortsett fra noe mud-greier jeg drev med på ungdomsskolen).
 
#14
Vel. For min del har casters alltid vært enklest å spille med i begynnelsen. Melee-classes er mer avhengig av gear for å gjøre noe seriøs damage, mens caster-classes begynner ikke å få noe +damage (spell damage) gear før level 30~40, og kan enkelt klare seg uten helt opp til level 60. Men det er jo helt opp til hva man liker å spille egentlig. Er du en closecombat-fyr som liker tunge rustninger og store tall?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Calath, spill gjerne warrior du og, er greit å ha flere på de klassene man må ha. Kan jo hende jeg blir utsatt for en ulykke og ikke kan spille. :)
 
#19
Jeg kunne tenkt meg å spilt rogue eller mage. Litt usikker på hvem av de, men det tar jeg når jeg starter opp charen. :)

Nightelf rogue eller Gnome mage tror jeg det blir ihvertfall.
 
#20
SITAT(di Valore Scadente @ 30.11.07, 14.28) 91565
Spiller Draenei Loladin. Contour heter hun.

Jeg har superskillz innen tanking, healing og dps.
[/b]
Har ikke alle paladins det? :p