Klasser

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Ja, la oss bare gi opp uten å begynne en gang, det er mye bedre.

Og jeg ble vel level 13 eller noe, så ædda bædda.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#64
SITAT(Karl @ 05.12.07, 00.03) 92129
Blir vel det samme som den første gangen vi prøvde en Spillegal guild. Mesteparten ble level 6. :<
[/b]
Veit, er så jævlig trist når nubletene ikke klarer å holde følge vøtt. Lol. Owned.
 
#65
Nei, det var ikke det. Det var rimelig mange SGere som begnte på.. Sylvanas, var det ikke? Men etter en halv dag stakk folk tibake til sine tidligere karakterer, Kozeloz holdt ut lengst, om jeg ikke husker feil. :(
 
#66
Where is Eivind!? Må få tak i en sheperd som kan gjete flokken her på rett spor.
Nå har både jeg og Karl småstarta litt(uten at det skulle gjøre så mye) og håper på at flere kommer igang når de har tid.
 
#67
Har også begynt litt sånn smått. Dinga 7 sist jeg var på. Tenker jeg holder på til rundt level 12, så venter jeg til resten kommer igang.
 
#68
Meh, trodde liksom litt av poenget var å avtale dag og sette i gang da jeg. Jeg orker ikke no powzer luwlzing.

Og sånn BTW, jeg har ikke startet å spille selvom jeg har laget karakteren.
 
#69
SITAT(Karl @ 05.12.07, 00.25) 92137
Nei, det var ikke det. Det var rimelig mange SGere som begnte på.. Sylvanas, var det ikke? Men etter en halv dag stakk folk tibake til sine tidligere karakterer, Kozeloz holdt ut lengst, om jeg ikke husker feil. :(
[/b]
Jeg har en rogue med 60 dagers /played på Sylvanas, hakara har det dobbelte, Alice har vel en warlock der om det ikke var broren, og nameless har vel en 60 warr?
 
#70
Har jeg misforstått, eller skulle vi egentlig bare kosespille? samme faen level? sammen liksom? - Jeg for min del har ikke tenkt til å levle fra alle andre som kanskje ikke har spilt så mye, heller hjelpe dem mer på vei eventuelt.. For da spiller vi jo i det minste sammen (omg?)
 
#71
Jeg trekker meg ikke, og hver gang vi har spilt har jeg vært en av de mest aktive. det blir kozespilling på meg i år og :)
 
#72
Synes det blir litt feil vis alle de som har spilt WoW i mange mange timer skal bare bry seg om å spille sammen, hva med å benytte sjansen til å introdusere de som ikke har spilt, til spillet ordentlig da? Som Klaymen blant annet, selv om han trakk seg da..
 
#73
Jeg er enig - hvorfor begynner folk å spille så langt allerede? Tenkte liksom en to-tre levels hadde vært greit, men nå har vi jo allerede folk i level 12? Hva er poenget liksom?
 
#74
SITAT(Affable @ 05.12.07, 06.56) 92197
Jeg har en rogue med 60 dagers /played på Sylvanas, hakara har det dobbelte, Alice har vel en warlock der om det ikke var broren, og nameless har vel en 60 warr?
[/b]
:)

Jeg snakket om da vi spillte sammen. Hverken du, Hakara eller jeg var i den Spillegal guilden så veldig lenge.
 
#75
SITAT(Calath @ 05.12.07, 08.50) 92210
Jeg er enig - hvorfor begynner folk å spille så langt allerede? Tenkte liksom en to-tre levels hadde vært greit, men nå har vi jo allerede folk i level 12? Hva er poenget liksom?
[/b]
Skjønnner pointet, med det tar jo sånn ca. under en time å nå lvl 10. Og har man med noen nye så går det an å starte en til eventuelt (?). Slik at man kan spille sammens også fortsette på den opprinnelige.
Men det var egentlig ikke meningen å bli lvl 8, men spilte med 2 kompiser og de var litt gira på lvle.
 
#76
Jaja, uansett så jeg har laget fyren min iallefall. Beardless - Gnome Mage, ble mage istedet for prest. Har aldri spilt mage så veldig mye, dessverre.
 
#78
AzMan, første gang jeg lagde en character brukter jeg sikkert 3 timer til level 10. :< Og blant annet Klaymen, som aldri har rørt WoW før etter det jeg forstod, ville spille med oss. Da er det selvfølgelig lite gøy at vi er level 15 når han er level 2.
 
#79
SITAT(AzMan @ 05.12.07, 09.32) 92212
Skjønnner pointet, med det tar jo sånn ca. under en time å nå lvl 10. Og har man med noen nye så går det an å starte en til eventuelt (?). Slik at man kan spille sammens også fortsette på den opprinnelige.
Men det var egentlig ikke meningen å bli lvl 8, men spilte med 2 kompiser og de var litt gira på lvle.
[/b]
Hvordan i helvete greier du det på èn time? Det er jævlig effektivt iallfall, men hva vet vel jeg.

Grunnen til at jeg valgte å begynne litt før alle andre er rett og slett at jeg skal jobbe en del fram til Jul, og har derfor ikke så veldig mye tid til overs til spilling. Da går jeg heller glipp av startfasen til fordel for å være med i deadmines mens det enda er folk i det levrelsiktet. Om det skulle vise seg at jeg har tid til å spille mens resten starter opp, slenger jo jeg meg så klart på ventrilo og stikker til startområdene for å hjelpe de som skulle trenge hjelp.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#80
skulle ikke dette være en julegreie? det er da faen ikke jul 6. desember ... jeg gidder ikke begynne før nærmere juleaften i hvert fall.