Klasser

#81
Er ikke sikker på om jeg skal spille ennå, men dersom jeg blir med, stiller jeg på med Draenei Mage, "Slowpoke"
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#82
Da har jeg laget meg en Draenei Warrior ved navn Dirtyhoe, hurra!
 
#83
Vi skulle spillt forbanna Horde, da kunne vi i det minste dratt til Ragefire Chasm og Wailing Caverns uten å måtte powerlevle som noen horer for å ha sjans.
 
#84
Dagene mine består av tannlegetimer og politiavhør, bortsett fra i dag da. Blir skikkelig time på mandagen (Rotfylling, jay), så tviler på at jeg gidder/orker å spille da, men er sikkert med til uka.

Noen kan lage guild, og gi meg gm når jeg kommer, niggus.
 
#85
Ett fett hvem som er gm vel?
 
#86
Selvfølgelig ikke.
 
#87
Fordi det er viktig at en stødig og erfaren wow-spiller leder 7 sauer i eventyrene gjennom de lave levlene? Naturligvis.
 
#88
Fordi det var ikke det som skjedde ifjor da frøken Affable var GM og bestemte seg for å ikke logge på for å gi noen andre officer status, dermed kunne ingen joine spillegal guilden på en uke? Det hadde jeg visst glemt

Igjen, Niggu plz.
 
#91
Poenget er kanskje å ha noen som ikke gir seg etter et par timer, det skjedde jo ikke i fjor. :v:

(Sånn seriøst så er det et fett for meg, så lenge det er noen som faktisk gidder å være online litt som har gm, enkelt og greit)
 
#92
Vi starter guilden også ser vi, fyren som er mest online blir på et magisk vis GM:D YAY!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Jeg begynner i morra kveld, så gi meg gullet du. Det er nok det beste. :v:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#95
Da skal jeg se om jeg får tatt turen ned til velferden i løpet av morgendagen. Kan ikke logge inn på account management på kaserna. For her har de nemlig sperret alle andre porter enn port 80 på routeren.
 
#96
Tenker jeg begynner en gang til uka selv, men anngående det å spille med folk veldig tidlig (level 5-15ish) så synes jeg folk kan bruke msn osv og avtale selv. Jeg er smule opptatt denne uken, så det blir litt opp og ned.

Ang. gull så er det heller bedre om du bare kjøper drittmye bags for dem, det er det eneste man trenger. Om noen absolutt vil ha et eller annent twinkitem er det bedre at dere tigger Zebra for penga.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Tenkte faktisk å kjøpe bags. Dvs., jeg tenkte å først finne ut hvor man kan få kjøpt bags. Noen som vet?
 
#98
Auction House. Kjøp runecloth bags, det er nok det beste i forhold til pris, tror jeg. Samtidig som man trenger maks 1, kanskje 2 på den lvlen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skulle reaktivere kontoen min på wow-europe.com akkurat nå, men der var visst serveren nede, gitt. Huzzah!

Sånn ellers, "GM" er en forkortelse for Guild Master, ikke sant?