Kritikk til nye Spillegal

C

Crizpy

Gjest
jeg som trudde det var 'tørr trang og tretten'

Uansett, så må jeg si at jeg bruker bare forumet.
Spill er jeg genrelt dritt lei.
Men etter relanseringa, kommer det sikkert mange fler som regger seg på forumet.
Om det er bra eller ikke, gjenstår å se :)
 
Jeg synes det er fært at spillegal-siten skal se stygg ut i andre browsere, og -ALIKEVEL- ha at den er w3c godkjent i kildekoden, når den faktisk ikke en gang har en <body> tag..!
 
Opprinnelig skrevet av Hayaka@26.09.2004, 10.17
Det kan da umulig ta så langt tid på å skrive en så simple tag i splashen:

Kode:
<meta http-equiv="Refresh"
content="0;url=http://www1.spillegal.no">
108575​

...og du, min lille venn, har mye å lære :p
Bruker du denne ordningen vil du <<ødelegge>> back-knappen i mange browsere.
Kode:
<?php
header("Location: http://www1.spillegal.no")
?>
Bruk heller denne. :)


Opprinnelig skrevet av Hayaka
jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gadd å ha med body tag.
Jeg tipper det er mer snakk om en forglemmelse, enn å ikke gidde. :)
 
w00?
Hva er det med at alt skal gå rett vest til meg? :blunk: :ehm...:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg syns forsiden er utrolig smal, i forhold til forumet. Hadde det ikke vært kjekt og hatt det likt mon tro? :s
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Novastrum heter fortsatt Tomas, ikke Thomas, så vidt jeg vet, og det er derfor en «h» for mye i «Om oss»-seksjonen og de tre omtalene han nettopp har skrevet.
 
Litt uoversiktelig lagt opp i forumet. Men ikke noe jeg ikke håndterer, resten blir bare å spikke fliser...
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Vet ikke om det har blitt tatt før, men en grei ting hadde vært om dere helt klart signaliserte hvilket format det aktuelle spillet er blitt testet på. Vet at man kan se det på coverbildene, men you know..
 
Okei! Flott at dere er tilbake. Sida ser meget bra ut, det meste ser lakris ut, men jeg tar meg den friheten å slenge ut litt konstruktiv kritikk:

Først av alt, et par momenter: at sida er så smal, at du får så lite tekst får du må bla til neste side, og at coverbildene er veldig små. Slike ting ser selvfølgelig artistisk veldig lekkert ut, men gir et preg av en personlig hjemmeside eller ei hobbyside. Sida i sin helhet blir ganske grå, og mangler kanskje litt reklame, mer bredde, og muligheten for å scrolle litt nedover. Det gjør hele pakka mer interessant å se på, og tro det eller ei - reklame gjør at sida ser mer profesjonell ut,hehe.

Personlig blir jeg fort trettet ut når jeg må bli igjennom 8 sider for å lese noe, så å ha litt mer nedover før du evt. skulle skifte side hadde veldig ikke skadet. Også det med bredden på sida synes jeg er viktig. Et litt større nettverk av linker både hit og dit gjør også at sida ser "større" ut. Selvfølgelig er alt bra skrevet, ingenting å slå ned på der, veldig bra skrevet faktisk, men når ting er stilt opp som det er nå synes jeg det er ganske lite inviterende til å lese.

Men ellers er det meste ganske så bra egentlig, også flott at side endelig er oppe. Stå på! :)
 
Liker ikke det med at i omtaler er det fakta osv masse kødd inni en ramme, så står det en tekst. Hva med en liten linjes mellomromm og kanskje skrive det i kursiv?

Savner også synet av en innledning i omtalene. Dette vil si at selv om det er det øverste skal dette være merket med bold eller kursiv, etter min mening. Synes også at det blir for lite tekst pr. side på en omtale. En omtale på 5 sider blir fort uinteressang.

...og hva er X-BOX for noe? ^_^