Kritikk til nye Spillegal

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
James Brown spretter ut og begynner og synge og greier. I shit you not!


Nei, altså, hva jeg prøver å si at det ser tilfredstillende ut, ingen tekst som forskyves ut av sine respektive rammer, og alle boksene er på plass. Hunky dory. Funky. Helt ålæit.
 
PURPLE HAZE ARE IN MY EYES!
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@24.09.2004, 16.17
Han ville ikke gitt meg koden om den ikke var fullkommen ... flere andre har sett på den også, og koden er så god transitional som den kan få blitt.
107613​
Jeg kan verifisere at det er et problem med KTHML/Safari.

Dessuten vet jeg ikke helt om det er så bra som XHTML 1.0 kan bli. :rulleøyne:

(men CSSen er fin)
 
Det var rart, hva laster du ned på anmie greiene? Sex? hmm ava...share the fun!!

Men jo, ser jo helt føkka ut da....dumt at det er slik, for du fiksa det?
 

SHDR

Gullmedlem
Database-linkingen er ikke fullkommen, i og med at det ikke er samme person som har skrevet den, og det er stort sett bare det som er galt. CSS-en og XHTML-en i seg selv er det ingen feil i som tilsier slike feil som du ser på siden i ulike browsere. Men, som sagt, forskjellige tolkningsmuligheter av mark-up, vi produserer ulike CSS-er som funker på de ulike browserne etterhvert som det blir tid til det. Inntil videre kan det være lurt å velge en av browserne som støttes for nå, som for eksempel Mozilla Firefox.
 
Jeg gidder virkelig ikke bytte noen browser kun fordi dere ikke har giddet å kode forsiden slik at den ikke støttes av alle browsere. *sta*
 
Bruker Avant browser. Ingen problemer med det :)
 
jeg må inrømme at jeg egentlig bruker firefox, jeg sa bare det med oprah for å være vrang og vrien :(
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@24.09.2004, 20.23
Database-linkingen er ikke fullkommen, i og med at det ikke er samme person som har skrevet den, og det er stort sett bare det som er galt. CSS-en og XHTML-en i seg selv er det ingen feil i som tilsier slike feil som du ser på siden i ulike browsere.
107843​
Men database-linking produserer også feil XHTML, det blir ikke noe mer riktig av at tanken er god. (og at w3 er veldig strenge)
Dessuten:

Line 17, column 16: document type does not allow element "div" here; assuming missing "body" start-tag

Nå er ikke jeg 100% på XHTML, men selv om det er XHTML trenger du vel en body tag?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Heelt 100% er den vel ikke, med mindre du ikke ser denne:

 
Nå er jeg endelig tilbake foran maskinen min og ser ingen problemer i Avant Browser eller i Mozilla FireFox.
I Opera er det bare en liten justeringsfeil helt øverst mellom bakgrunnen og selve sida. Da er dette Opera 7.60 Preview 1 identifisert som IE6.0.

På Mac er faktisk Safari den beste og raskeste nettleseren som kan brukes. Der klarte jeg nemlig å se Spillegal-sida helt perfekt MED invaderen :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av SortUlv@24.09.2004, 21.32
Jeg gidder virkelig ikke bytte noen browser kun fordi dere ikke har giddet å kode forsiden slik at den ikke støttes av alle browsere. *sta*
You said it, Shaqueefa! *kaste på håret*

Mmmmmm-Hmm!


Skoen:
Så du får ikke det problemet jeg postet øverst på denne siden?
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran+24.09.2004, 23.36-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@24.09.2004, 21.32
Jeg gidder virkelig ikke bytte noen browser kun fordi dere ikke har giddet å kode forsiden slik at den ikke støttes av alle browsere. *sta*
You said it, Shaqueefa! *kaste på håret*

Mmmmmm-Hmm!
[/b]
*knipse i Z-form* YOU GO GIRL!! They ain't all that! *vifte med nakke*
 
Thinaran: kan hende det var to ulike versjoner av Safari, men jeg merka at det var noen ujevnheter. Skal du ha det helt perfekt, bør du bruke Mozilla, men jeg synes at Safari er flere divisjoner bedre enn Internet Explorer på Mac.
 
En rimelig tåpenlig men grei greie å fikse på er vel å sette linken til Forsiden fra forumet (øverst i venstre hjørne) til å gå rett inn på forsiden og ikke til logoen med rollover-funkai-effekt?
 
Greit nok, sida funket flott med Mozilla, men skal dere virkelig kreve at folk bruker de nettleserne som er kompitable med spillegal? Er ikke det utrolig arrogant? En slik side burde være kompitabel med alle nettlesere...