Okei! Flott at dere er tilbake. Sida ser meget bra ut, det meste ser lakris ut, men jeg tar meg den friheten å slenge ut litt konstruktiv kritikk:
Først av alt, et par momenter: at sida er så smal, at du får så lite tekst får du må bla til neste side, og at coverbildene er veldig små. Slike ting ser selvfølgelig artistisk veldig lekkert ut, men gir et preg av en personlig hjemmeside eller ei hobbyside. Sida i sin helhet blir ganske grå, og mangler kanskje litt reklame, mer bredde, og muligheten for å scrolle litt nedover. Det gjør hele pakka mer interessant å se på, og tro det eller ei - reklame gjør at sida ser mer profesjonell ut,hehe.
Personlig blir jeg fort trettet ut når jeg må bli igjennom 8 sider for å lese noe, så å ha litt mer nedover før du evt. skulle skifte side hadde veldig ikke skadet. Også det med bredden på sida synes jeg er viktig. Et litt større nettverk av linker både hit og dit gjør også at sida ser "større" ut. Selvfølgelig er alt bra skrevet, ingenting å slå ned på der, veldig bra skrevet faktisk, men når ting er stilt opp som det er nå synes jeg det er ganske lite inviterende til å lese.
Men ellers er det meste ganske så bra egentlig, også flott at side endelig er oppe. Stå på!