L.A Noire

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Okay, jeg trekker det argumentet tilbake. Det spillet der er åpenbart det eneste polti'-spellet vi trenger.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Police Quest var her, Blue Force er en fag!

Når det er sagt kan jeg ikke se for meg at dette spillet har mye etterfosking på gang. Det blir restriktiv sandkasse med masse kuttescener.
 
#25
Blue Force er nå mer eller mindre Police Quest under et annet navn, da det var laget av Jim Walls, mannen bak Police Quest spillene.
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Jeh, men PQ4 var det beste i serien og det var det Daryl F. Gates som designa. Han er riktignok en dick når det gjelder ekte politiarbeid, men det spillet eier.
 

Terje

mostly harmless
#32
Han kommer aldri fram, han punkterer fordi han glemte å sjekke alle hjula før han begynte å kjøre og det var en hel time siden sist han gjorde det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#33
Hvorfor snakker alle om 60-tallet. Dette har ingenting med 60-tallet å gjere.

Poltispillet er SWAT4. Eneste spillet fra 2005 som fortsatt ser bra ut. Gode detaljer, overraskende gameplay og så og si uendelig replayability selv i singleplayer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Hvorfor snakker alle om 60-tallet. Dette har ingenting med 60-tallet å gjere.

Poltispillet er SWAT4. Eneste spillet fra 2005 som fortsatt ser bra ut. Gode detaljer, overraskende gameplay og så og si uendelig replayability selv i singleplayer.
Quotin'. Selv om alle ignorerte tråden min. :nicholas:


Fant det tilogmed til 15 kroner på et føkkings loppemarked for et par uker siden, følte meg mad pimp.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Joda, men SWAT er æksjenspill hvor man skyter folk i balla med erteposter. Vi vil ha cerebral etterforsking. Ikke at jeg tror lawnwar gir oss så mye av det.
Condemned spilla kan man forøvrig si mye rart om, men åstedsgranskinga der er ganske kul.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#36
Bortsett fra at du blir fortalt hva du skal gjøre med de redskapene de ber deg ta opp. Det kunne likegodt vært kuttescene.
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Jeg er enig i at det er jævla simpel pusleløsing som ikke gir no rom for kreativitet, men de hjalp på stemningen og ga fine avbrekk i aksjenen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#40
Ny trailer

Hvis spillet viser seg å være dritt har de i alle fall banet vei for nytt nivå av realisme. Glær mæ.