La oss spille King of Dragon Pass

Lodin

Der Waaaah
3 it is

Gode saker. Nå er ikke bare dissa folka en framtidig alliert, men alle de andre klanene vil se at vi holder ord. Magien får vi bare leve uten.

Å snute! Dritforbanna hespetre fra en annen klan som er gift med en av våre kaller og mener han har vært ute å lufta kølla. Hvis det er sant er det grunn til å utvise svinet, men eneste måten vi kan finne ut det på er med en magisk seremoni. Evt. kan vi bare flippe disse folka fuggern siden de allerede ikke er storfans av oss.

EDIT: Vi er tom for magi for dette året. Uguu~

oma

Village Drunk
Det hvite lakenet (ellerhvanåenndethetidentiden) som er fullt av sperm er nok bevis for meg. 2 eller 3, hvis ikke de 5 kuene har så mye å si, så er det 2 all the way.

Lodin

Der Waaaah

Vi hiver Leikan på dør og gir dama de fem oksene. Vi har uansett en handelsrute gående med de folka så det lønner seg å ikke gjøre dem grinete. Sjangsene er gode for at Leikan dukker opp igjen på et eller annet tidspunkt, men det får vi bare leve med.

Si hei til vårt nyeste medlem, Jarosar. Han tilber Orlanth så nå har vi et relativt bredt spekter av guder som liker oss. Orlanth er og hovedguden så man bør alltid ha noen som liker ham.
Etterhvert kommer sikkert kjerringene å syter fordi det er fler menn på rådet, men det driter vi i.

Jø og fyse! hellet er vitterlig med oss denne senhøsten. Jeg vil ikke anbefale at vi raider noen siden de fleste rytterne våre ennå er ute, men de andre valgene er helt greie.

Lodin

Der Waaaah
Hvis vi går for å make friends vil jeg sikte meg inn på hippiene vi utilsiktet ga all magien vår til istad. Trur de er på glid og de har masse griser.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Gå for trade, vi har brukt alt for mye myrra og jugl på disse tulleeventene allerede. På tide å få tak i mer!

oma

Village Drunk
men er det ikke bedre å prøve seg på å bli venner med 2 klaner? De vi gav magien til er jo allerede på gli (som nevnt) så da må vi prøve oss på noen nye?

Om ikke det er sjanse for at de da blir sure på oss fordi vi ble venner med noen de ikke liker. Da sikter vi oss inn på de som allerede er på gli

Lodin

Der Waaaah
Da går vi for trade siden det var det to av dere hadde mest lyst til.

Bah! Jeg fikk ikke tatt bilde av det, men Zethnoringene takka høffelig nei. De hadde hatt en dårlig høst i år og hadde bare såvidt råd til å fø seg sjæl. :hmm:
På den annen side er ikke dette bare negativt siden vi nå veit at de sliter. Hvis fek.s en annen klan senere dukker opp å spør om vi vil være med å raide dem er det greit å ha i bakhodet. :shifty:

Mord av hemmelig art, hvordan kan slikt skje? Og hvem skal vi skylde på siden vi ikke kan bruke magi til å finne svaret. Karandoliene har vi forøvrig allerede en feide med, mens Ernaldoliene bare missliker oss.

oma

Village Drunk
Blame bandits eller ingen, vi vet da ikke hvem som har gjort noe, og om vi feilaktig dømmer noen så vil det slå seg galt ut..

Men om vi skal blame noen, så må det være karandoli

Lodin

Der Waaaah
Gadd ikke ta bilde av det, men jeg erklærte at det var Karandolisnuskene som sto for drapet. Vi har ennå ikke nok folk til å "ta hevn", men neste sommer regner jeg med at vi sender et lite raid etter kuer hos dem. Folka ble litt grinete for at vi ikke gjorde noe ennå, men det driter vi i.

Kommer snart mer.

Jante

privileged CIS shitlord
Hm.. Magisk drakt høres flott ut, men man må vel kanskje ha Magic for det? Hvis det er tilfellet, bør vi bytte/gi den bort.

Magisk armor må kicke ass så gå for det hvis man ikke må ha sånn Magic og hvis man må det så ta å trade den bort

Lodin

Der Waaaah

Det funka! :D Jeg ga rustninga til Kagradus siden han er det nærmeste vi har en genereal.

Nå starter vintern så jeg tipper vi blir angrepet iløpet av neste oppdatering.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vote Kagradus in '08!