La oss spille King of Dragon Pass

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
3, burde vel ikke være for mye stress, og de spiser villsvin i Asterix så da er det bra nok her og.

Lodin

Der Waaaah
Kill the pig, Cut his throat, Spill his blood! \m/

Awww, rapepig lever videre.

Ser ut til å kunne bli starten på en blodfeide dette her. :eng: Heldigvis for oss er disse vikingene ekstremt kvinnevennlige så det at de grisa kjerringa til Perandal vil ikke se bra ut på tinget. Desuten skylder Villkattene oss en tjeneste.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Poetisk hevn? Høres fett ut. Hvis det er like fett som det høres ut, ta det.

Lodin

Der Waaaah

Poetisk hevn er bokstavlig ment. Her er niddiktet i sin helhet:
"Sjå dei skarve villkattana, dei sleg kjerringar. Sjeldant har slike nidingar fått gå fritt i våre landar. Dei burde skamma seg slik dei driv på. Sann!"
Nå driver alle i byen vår å disser Villkattene, mens de hater oss.

Donalder! :yoshi:

oma

Village Drunk
1 dette er folk vi kan ha med oss paa vaar side ok viss vi skal paa tokt, eller blir toktet

Lodin

Der Waaaah

Normalt ville jeg aldri gått med på å alliere meg med disse vanskapningene, men den siste biten om slekta deres i sumpene er relativt viktig. Disse endene er faktisk en av de mektigste faksjonene i spillet av en eller annen bisarr grunn. :wth:

Dissa fittene nå igjen? Det er høst og da passer det faen ikke å raide.

EDIT: Nei, det er vinter. :p

Aslak

Humanoïde, incognito
La nå den jævla fitta gifte seg hvis det er det hun vil. Med mindre det skaper ondt blod med faren hennes... Da gjør man det som trengs for å få henne tilbake.

Lodin

Der Waaaah
Hva jentungen har lyst til driter vi i, disse møkkafolka har dissa oss lenge nok. Nå skal vi raide dem får å få hu tilbake og hvis vi greier å skaffe no mer er det bare en bonus.

Her velger vi hvor mange folk vi skal sende. Jeg valgte senere 120 folk, men tok ikke bilde. Kagradus er lederen og siden Red Fox skylder oss en tjeneste ber jeg dem sende noen folk for å hjelpe. Auxiliaries er forøvrig folk som bærer utstyr og hjelper de som er skada etter slaget.

28 mann ekstra kommer godt med og at vi greier å snike oss innpå gir en fin bonus. Våpentanene deres som er i utmarkene rekker da ikke fram. Jeg ofrer en magi til Orlanth og velger å gå etter å kidnappe folk. Siden vi har så mange fordeler velger jeg å charge rett på.

Bare to mann daua og seks er skada mot at vi fikk en masse phat lewts og kuer. Det var en god dag på marken.

Møkkaungen er tilbake hos foreldra sine. Kanskje de bør lenke hu fast i kjellern fra nå av?

Men hva faen skal vi gjøre med disse fire tølperne?

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Treller er sikkert digg. Det beste ville vært å håne villkattene enda mer.

Jante

privileged CIS shitlord
Krev løsepenger for ultimate humiliation!

oma

Village Drunk
ser ut som om det er weaponthanene vi har fanget? Om vi greier å få dem på vår side, så er jo det fett, men om de lurer oss, så er jo det litt fælt om de plutselig vender seg mot oss igjen

Enten 3 eller 2

Lodin

Der Waaaah
Da tar vi dem til treller.

Jammen faen da. Det er bare noen mugne gamle spøkelser så de driter vi i.

Det gjør derimot ikke befolkninga vår. :hmm:

I morra blir det magic times igjen tipper jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, for faen, har ikke vært nok bloting i detta spillet på langt nær.

Lodin

Der Waaaah

Var tydligvis kult for clanmooden gikk opp til Content. Desuten liker de tre klanene som automatisk ble invitert oss bedre.

Å gi dem alt det de ber om er tull. Ifølge tradisjonene skylder vi dem kun mat for 30 personer. For noen grådige niggere.
Desuten har vi ikke så jævla mye mat igjen etter festen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ok, mindre da :( Hvis du kan velge, gi tilbake til 30 som tradisjonen snakker om og håper de er takknemlige.