La oss spille King of Dragon Pass

Lodin

Der Waaaah

What's mine's is mine's. Når de kommer til oss å tigger om så mye mat er de uansett en møkkaklan vi ikke har bruk for.

Vi er i pluss på alle fronter, sansynligvis pga. raidet. Ser ikke bort fra at vi får besøk av Villkattene snart dog.
Nytt denne gangen er et vakttårn som vil hjelpe oss å spotte innkommende fiender.

Can it be magic tiemz now plix? Aner ikke hvorfor vi har enda et poeng mer i år, men jeg skal ikke klage. Tenker vi bruker fem av dem dennen gangen.

oma

Village Drunk
diplomacy som vanlig, ellers litt paa ting som gjoer at vi faar mat

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, vi må satse på både mat og helse i år hvis spådommen om kjip slåttonn slår til. Diplomati må til for å skaffe allierte, ooog... trappe opp kriginga litt kanskje? Tenker at vi står sterkere hvis vi både har allierte og klarer å vise litt muskler.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Litt mer styrke i krig og jakting. Kanskje litt i mystifisisme istedet. Men mat og helse er vitalt.

Lodin

Der Waaaah

Her er årets magifisering. Var ingen som ba om poeng i krig, men jeg kan nærmest garantere at vi blir angrepet i år så blæh. Sånn ellers blir vel fokuset i år å skaffe flere venner til lavest mulig pris.

Dette betyr forsåvidt ikke noe for oss, men kanskje vi kan imponere dem med dragonewt-rustninga til Kagradus så de tror han er flink til å drepe dem. :tenke:

Hjord ligger nært og er rimlig likegyldige til oss så jeg tenker vi tar en tur over for en alianse.

Dunorl er flink til å prate for seg så han leder lauget. Han tar med seg 10 mø-møer og 20 goods i gaver. Noen vakter og hvis vi skulle bli angripi.

Vanligvis er rådgiverne pissevage, men her sier fyren rett ut hva vi bør gjøre så det er ikke så mye å velge i. Vi går for å klimpre med pengpungen.

Pul ja, svinerøkterne er på vår side. Billig flesk, here we come.

Sånn ser verden ut nå. Fire allierte hvis vi teller med Donaldene. Tror vi må være minst fem ved hverandre for å starte en storklan.
Det neste vi må gjøre er å finne ut hva som har skjedd med de oppdagelsesreisende vi sendte ut i fjor. Er de drept enda en gang?

Aslak

Humanoïde, incognito
Prøv på det samme med den stammen på Z bak Blue Jay også da. Og kanskje åpne noen nye handelsruter også.

Lodin

Der Waaaah
For de som lurer på hvor det blir a resten av spillet har jeg grimme nyheter. En kombinasjon av at verken spillet eller Photoshop vil funke lenger skaper problemer. Hvis jeg kan finne savene er det sikkert bare å slette og legge inn på nytt, men photoshop er verre. Må inn å luke i registere kan det se ut til. Mulig jeg legger inn gimp imens.