La oss spille Zelda hos Filip 6-8. mai!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Lodin må spille vanntempelet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Som alltid er alle velkommen innom for liv og stemning bare ikke vær for drita (Martin) og si gjerne i fra FØR dere kommer (Alex), altså ikke etter at dere har kommet for det hjelper ikke noe!

Er flere som inviteres innom så må holde litt oversikt men det er all love! Ikke lenge igjen nå, begynner å storglede meg! Kom gjerne med forlsag til konkurranser, vi har premier å dele ut!
 

demake

Seksuelt godteri
Fy faen, jeg vil være med!
ARGH!

KonfirmasjonsFAIL!

Skal sitte med slips på og surmule og sende dere gode tanker.
 
Snooze = lose.

Også fantastisk fornøyd med at Jon Cato alltid klarer å loke til en detalj i de innlegga om oss, denne gang har han fått CRM-en til å mekke JPEG med ekstra artifacts. For faen. :argh:
Ja, det er dessverre noe dritt som skjer i publiseringssystemet her. JPG-en er helt fin helt til jeg laster den opp i artikkelen.

-jonC
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Systemet skal vel skalere bildet til å matche bredden på artikkelområdet, at et system har en dårlig skaleringsalgoritme er ikke et ukjent fenomen. Du har prøvd å tilpasse størrelsen på bildet selv før du laster opp? Hva med å bruke f.eks. png når du laster opp? Å lage en ny jpeg av en jpeg kan jo fort bli stygt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Seff kult det da ser ikke gleden.

Det kan ha vært for å forsikre folk om at "Marve" egentlig er Jon Cato. Ikke være barnslig nå, Loddekopp.
 

Lodin

Der Waaaah
Skjønte jo at det sikkert var derforn gjorde det, men det endrer ikke det faktum at det er slik vi ruller her.

-Hildebart Silkeputer
 
Systemet skal vel skalere bildet til å matche bredden på artikkelområdet, at et system har en dårlig skaleringsalgoritme er ikke et ukjent fenomen. Du har prøvd å tilpasse størrelsen på bildet selv før du laster opp? Hva med å bruke f.eks. png når du laster opp? Å lage en ny jpeg av en jpeg kan jo fort bli stygt.
Skalerer den på forhånd til riktig størrelse for visning i artikkelen, men vet ikke hva det hjemmesnekrede publiseringsverktøyet gjør med bildet etter jeg har lastet det opp. Det skjer i hvert fall av og til at stygge artifacts dukker opp, uten at jeg klarer å få gjort noe med dem dessverre. Systemutvikleren er gjort oppmerksom på problemet.

Jon Taco
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Bare minner dere på fra starten av, dere må mekke STEMNINGSVIDEOER
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og ikke minst poste dem her. Sist ble det jo filmet flere, men vi fikk jo ikke se dem. :penga: