La oss spille Zelda hos Filip 6-8. mai!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeje, så stream-tjenesten som var valgt for helgens underholdning støtter maks 50 seere, med mindre man horer seg ut. Vi får se hvordan dette går. Vi får se.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er fordi Livestream sin klient er overlegen de andre løsningene. Da vi endelig fikk kjørt opp løsning via usream var i nede i maksimalt 3 bilder per sekund..

Hele problemet er faktisk den enheten jeg fikk av Endre, det er kunn ett stk proprietært programvare som fungerer med enheten (jeg ser noen paralleller til Apple her), så jeg må bruke et program til å screencappe desktopen. Ja. Jeg må bruke Proprietær Programvare (tm) og så ta opp preview-vinduet og sende dette opptaket videre. Shitty solution.

Jeg har allerede planlagt å gi den tilbake til Endre og kjøpe den BlackMagic-devicen jeg beskrev i et tidligere emne, for den kan brukes direkte som kamera til hva enn jeg velger å bruke som streamingtjeneste.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og mer da:

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
FFFFFFFFFFFFFFF
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Old
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Her kan man se, at ikke alle, er fornøyd, med det vi driver med.

So far, the most boring thing I ever saw in my life.. :confused:

Kan lett tenke meg at RE bydde på litt mer action, skriking og morro. Her var det én som spiller uengasjert og en som skravler som ei høne, og resten som jatter med.. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er igjen våken og vi ruller videre, i vanntempelet nå; Lodin er på besøk, Buggz har gamet veldig lenge og Fetthesten sover i stolen sin enn så lenge, både sofacam og spillcam så trykk!
 
Avhenger nok litt av tidspunktet man klikker seg inn på, jævlig vanskelig å være epic artig heile tida. Så litt igår kveld rundt midnatt via mobil, savnet at noken tok sofacam med seg rundt fra tid til annen, ble veldig stillesittende. Så manglet eg chat på mobil også, då. Kunne like gjerne være eitt opptak, og då er poenget litt borte for min del. Likevel, kjekt å sjå dokke sitte der og diskutere SHDR sin skrivestil. :)
 
Sittet og sett på en halvtimes tid nå,, Buggz eide vanntemplet ass. Altfor lenge sia jeg spilte oot merker jeg, men det gjør streaminga ekstra kos :) Hvorfor er ikke sofacam oppe btw?
Edit. Modemhenting aight
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
KW og Heger var innom, hva forventer du?

Sånn ellers:

 

Lodin

Der Waaaah
Vi fårke Stink to the past til å funke så nå starter vi på Windbraker. Så får vi sjå ka som skjer. Fiseminks.
 
Mine forsøk på å komme innom ble dessverre med forsøket. Ballet på seg med et par deadlines så jeg kommer ikke fra tastaturet i kveld, og i morgen kaster jeg meg på et fly til Midt-østen. Krysser fingrene for at dere får Link to the Past til å funke. Lykke til videre.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Synd du ikke kunne komme, men det blir alltids en mulighet senere. Ser riktignok dårlig ut når det gjelder ALTTP.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
At det er ALttP.