La oss spille Zelda, i Bergen 18-19. juni!

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#43
Men Aslak, flaskene dine!
De flaskene har vi tenkt på mye faktisk. Trist at Ile d'Ask-produksjonen var låst til 5-liters bygdeflasker (dunker) de siste månedene :p
 

demake

Seksuelt godteri
#44
Ja, jeg kommer kledd som princess peach.

Men fra spøk til alvor; kommer Aslak (miss spillegal) likevel?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#47
Konge organisert, gutta. Jeg har trua!
 
#48
Vel, eg var den som var mest gira på dette i utgangspunktet, men småen har hatt opp mot 40 i feber dei siste par dagene og det slipper liksom ikkje heilt, kan bli vanskelig for meg å være med meir enn kveld + natt, og må han på legevakten må eg baile..
 

oma

Village Drunk
#49
en kveld pluss natt høres fint ut, demake tar seg av resten ^^

Bare dere husker spillene, så er alt i boks ^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#51
Jammen vi spilte jo Wind Waker i Oslo! Men jeg skjønner godt at dere vil spille det.
 

oma

Village Drunk
#52
Jammen vi spilte jo Wind Waker i Oslo! Men jeg skjønner godt at dere vil spille det.
Det er homsen sin skyld. I morgen i 14 tiden begynner jeg å streame. Men de andre kommer ikke før senere, så det blir nok laber start ^^
 

demake

Seksuelt godteri
#54
Don't get your hopes up! Serr lizzåm.

Jeg kunne ikke lukte at hovedstadianerne spilte WW. Jeg var i konf og fikk ikke med meg et eneste minutt. Oh well, det blir no majoras maskings også.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#55
Hermegåser som spiller Wind Waker, ass.

Men ja, skal prøve å få sett på litt i dag.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#56
Majora's Mask for faen. Det spilte de ikke på den andre streamen. Da bli denne automatisk best.
 

demake

Seksuelt godteri
#58
Kommer snart mine små jøpiper.

Må bare hjem en snartur for å eta mat og vaske meg. Dere får la dere underholde av tungesplitten enn så lenge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Jævla Oma sitter der aleine og spiller det verste 3D Zeldaet. Fifan!
Jeg samla inn dette sitatet fra Lodin og har satt sammen en graf som viser av han er en ræva poster som vi ikke lenger kan ta seriøst. :argh:

Så litt på oma istad, skal se litt på oma igjen nå tenker jeg.
 
#60
Synes dette er koselig, jeg. Kommer nok til å titte innom jevnlig mens det varer.