Lite forslag angående Kjøp, salg og bytte

Status
Stengt for ytterligere svar.
#81
Opprinnelig skrevet av Elfkin+03.06.2005, 09.59-->
<!--QuoteBegin-milsem
@03.06.2005, 09.54
Snakk om idiotisk og sneversynt tankegang..... hva har antall innlegg på et spillforum med hvor seriøs man er dersom man skal selge noe spillrelatert? Utrolig patetisk at antall innlegg blir en målestokk på hvor seriøs man er.

Det eneste dette gjør er å dra ned nivået på et forum som allerede ligger på et neandertalernivå.... stort sett! Nå blir folk som ønsker å kjøpe og selge på dette forumet tvunget til å pøse ut 100 innlegg, DET kommer sikkert til å heve kvaliteten på Spillegal sitt forum.

Det er bare å ta av seg hatten og gratuelere "de sløveste knivene i skuffen" for dette fantastiske initiativet!!
229248​
Ok, hvem skal man høre på? Dere nykommere med < 100 poster som whiner og sutrer, eller de som har vært her i flere år og utgjør selve essensen i spillegal? Og om du mener forumet ligger på neandertalernivå foreslår jeg at du finner deg et annet forum, tror gamer.no sitt kan passe for deg, der har man jo mye mer oppegående mennesker! ^^
229249​
[/b]
Det beste er vel å høre på dere som har vært her i flere år og utgjør selve essensen i Spillegal?? I og med at du registrerte deg 10 dager før meg så skal du automatisk ha en større troverdighet enn meg? Og til opplysning, du har ikke vært her i flere år, du har vært her i ganske nøyaktig 14 måneder.... drøyt!

Det finnes sikkert mer oppegående mennesker på gamer.no (dersom du er målestokken på en oppegående person på Spillegal), men "kjøp og salg" siden deres er utrolig lite aktiv.....
 
#82
Opprinnelig skrevet av milsem+03.06.2005, 10.07-->
Opprinnelig skrevet av Elfkin@03.06.2005, 09.59
<!--QuoteBegin-milsem
@03.06.2005, 09.54
Snakk om idiotisk og sneversynt tankegang..... hva har antall innlegg på et spillforum med hvor seriøs man er dersom man skal selge noe spillrelatert? Utrolig patetisk at antall innlegg blir en målestokk på hvor seriøs man er.

Det eneste dette gjør er å dra ned nivået på et forum som allerede ligger på et neandertalernivå.... stort sett! Nå blir folk som ønsker å kjøpe og selge på dette forumet tvunget til å pøse ut 100 innlegg, DET kommer sikkert til å heve kvaliteten på Spillegal sitt forum.

Det er bare å ta av seg hatten og gratuelere "de sløveste knivene i skuffen" for dette fantastiske initiativet!!
229248​

Ok, hvem skal man høre på? Dere nykommere med < 100 poster som whiner og sutrer, eller de som har vært her i flere år og utgjør selve essensen i spillegal? Og om du mener forumet ligger på neandertalernivå foreslår jeg at du finner deg et annet forum, tror gamer.no sitt kan passe for deg, der har man jo mye mer oppegående mennesker! ^^
229249​
Det beste er vel å høre på dere som har vært her i flere år og utgjør selve essensen i Spillegal?? I og med at du registrerte deg 10 dager før meg så skal du automatisk ha en større troverdighet enn meg? Og til opplysning, du har ikke vært her i flere år, du har vært her i ganske nøyaktig 14 måneder.... drøyt!
229253​
[/b]
Tanken på at forumet ble flushet rundt da (den 20.) har ikke slått deg da? Og aktivitet på forumet er også en viktig faktor for troverdigheten folk har. Jeg stoler mer på en som har vært her i én måned og har 300 poster, enn en som har vært her i ett år og har 14 poster, da kan jeg gå tilbake og se hvordan poster vedkommende har og bedømme han utifra det.
 

Lodin

Der Waaaah
#83
Dette er ikke noe å debatere engang. Hvis vi sier at dere må ha 100 poster for å delta i generelt så er det og blir det slik.
Dere trenger ikke like det. Dere trenger ikke forstå det. Det eneste dere trenger å gjøre er å holde kjeft og godta det.
 
#84
Opprinnelig skrevet av Elfkin+03.06.2005, 10.17-->
Opprinnelig skrevet av milsem@03.06.2005, 10.07
Opprinnelig skrevet av Elfkin@03.06.2005, 09.59
<!--QuoteBegin-milsem
@03.06.2005, 09.54
Snakk om idiotisk og sneversynt tankegang..... hva har antall innlegg på et spillforum med hvor seriøs man er dersom man skal selge noe spillrelatert? Utrolig patetisk at antall innlegg blir en målestokk på hvor seriøs man er.

Det eneste dette gjør er å dra ned nivået på et forum som allerede ligger på et neandertalernivå.... stort sett! Nå blir folk som ønsker å kjøpe og selge på dette forumet tvunget til å pøse ut 100 innlegg, DET kommer sikkert til å heve kvaliteten på Spillegal sitt forum.

Det er bare å ta av seg hatten og gratuelere "de sløveste knivene i skuffen" for dette fantastiske initiativet!!
229248​

Ok, hvem skal man høre på? Dere nykommere med < 100 poster som whiner og sutrer, eller de som har vært her i flere år og utgjør selve essensen i spillegal? Og om du mener forumet ligger på neandertalernivå foreslår jeg at du finner deg et annet forum, tror gamer.no sitt kan passe for deg, der har man jo mye mer oppegående mennesker! ^^
229249​


Det beste er vel å høre på dere som har vært her i flere år og utgjør selve essensen i Spillegal?? I og med at du registrerte deg 10 dager før meg så skal du automatisk ha en større troverdighet enn meg? Og til opplysning, du har ikke vært her i flere år, du har vært her i ganske nøyaktig 14 måneder.... drøyt!
229253​
Tanken på at forumet ble flushet rundt da (den 20.) har ikke slått deg da? Og aktivitet på forumet er også en viktig faktor for troverdigheten folk har. Jeg stoler mer på en som har vært her i én måned og har 300 poster, enn en som har vært her i ett år og har 14 poster, da kan jeg gå tilbake og se hvordan poster vedkommende har og bedømme han utifra det.
229255​
[/b]
Det er din mening og jeg respekterer den, men hvorfor kan man ikke la det være opp til den enkelte å velge hvordan man sjekker om en person er seriøs nok til å handle med eller ikke? Jeg er voksen nok til å avgjøre og ta den sjansen selv.... det håpet jeg du også var. Jeg tok tydeligvis feil.

La oss heller takke ledelsen i Spillegal som går inn og setter idiotiske retningslinjer for hva en seriøs bruker er. La oss løpe rundt som hodeløse høns og blindt forsvare deres avgjørelser. Det ville jo vært for mye forlangt at vi som er på dette forumet selv tar den risikoen og velger hvem vi vil handle med, eller??
 
#85
Opprinnelig skrevet av Lodin@03.06.2005, 10.34
Dette er ikke noe å debatere engang. Hvis vi sier at dere må ha 100 poster for å delta i generelt så er det og blir det slik.
Dere trenger ikke like det. Dere trenger ikke forstå det. Det eneste dere trenger å gjøre er å holde kjeft og godta det.
229260​
For en herlig tankegang, jeg bøyer meg i støvet. Det er bare å gratulere Lodin, du har nettopp erklært Spillegal sitt forum for dødt. Et forum det ikke er lov å debatere i..... Heil Lodin!!
 
#86
Dette er ikke et handelsforum! Dette er et spillforum, derav navnet SPILLEGAL! Så denne retningslinjen gjør det lettere for folk å måtte godta det. Basta.
 

Lodin

Der Waaaah
#87
Opprinnelig skrevet av milsem@03.06.2005, 10.39
For en herlig tankegang, jeg bøyer meg i støvet. Det er bare å gratulere Lodin, du har nettopp erklært Spillegal sitt forum for dødt. Et forum det ikke er lov å debatere i..... Heil Lodin!!
229262​
Hold kjeften på deg. Hvis vi sier du skal ta pikk og like det får du enten gjøre det eller stikke av. Ingen som tvinger deg til å bli her.

Dette temaet er herved erklært dødt.
 
#88
Dette er uansett noe vi sannsynligvis slipper når vi lanserer kjøp/salg/bytte på portalen. Antar at det blir muligheter for revurdering av den nye regelen da.
 

SHDR

Gullmedlem
#89
Kanskje ikke den mest subtile løsningen hittil, men ok.

Milsem: Takk for alle gode ord! Det varmer meg å vite at du føler du har rett til å diktere hva vi som ... vel, betaler for og opprettholder siden på fritiden vår, uten at vi får en dritt for det, skal gjøre med den. Dette er først og fremst et spillforum, ikke et forum for folk som vil selge tingene sine eller prate om musikk og film. Vi vil gjerne få et fokus på spill. Da sørger vi for at det blir det.

Signaturen til kreaturet ovenfor er representativ for hans karakter, føler du? Mer representativ for hva han faktisk bidrar med ellers på forumet? Da har du en litt annen tilnærmelse til å forstå og kjenne folk enn hva jeg har. Du ser kanskje på håret til folk da, og tenker at vedkommende er tilbakestående? Eller kanskje han stammer ... åj. Da blir det Dritte Reich-tendenser med en gang. Uønskede elementer som ikke tenker og er akkurat som meg selv må utryddes! Dette spillforumet gjør ikke som jeg vil! Da er det feil! Feil, feil, feil!

Emnet forblir stengt. Om du har noe mer du ønsker å ta opp, send meg en PM, så kan vi diskutere. Jeg er glad i det.
 

Sancti

Terrorkatt
#90
Hvis du hadde klart å lese innlegget jeg skrev øverst på siden, så ville du sett at dette ikke kun har med vurdering av seriøsitet å gjøre.

Se om du kan finne det innlegget og les hva som står der, helst to ganger.


(og nå er det til og med oppdatert.)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.