Little Big Planet

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#23
Så, øh, hva er Little Big Planet? Noen?
Du lager brett ... og så spiller du dem! Og så kan du laste ned bretta noen andre har laget, og spille det! Eller så kan du spille de som følger med, for det er visst en story mode og. Og absolutt alt støtter co-op.

reibeatall skrev:
Scribble and I spent two hours attaching rockets to skateboards.

It was the greatest two hours of gaming I've experienced in a very long time.
 
#28
Når jeg så trailere til dette spillet så det utrolig døllt ut, men jeg ser her at mitt inntrykk må ha vært feil. Nå gleder jeg meg faktisk til å prøve det:)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#30
Funker det med custom tracks i spillet? Altså, spille av egen musikk.
Shawn sier: Not the beta, and supposedly not the game. I can see why it'd be tough to implement soundtracks in sharing, but doing it locally on your own console seems like a no-brainer.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#31

Novastrum

Feminist-elitist
#32
Jeg har nå relansert banen som "norway doorway". Var visst noenting som var litt for vanskelige i den andre versjonen. Uansett hva skjer med hypen? Årets spill, wooooo!


Jobber med en bane som heter robot factory nå. Den blir ti ganger bedre enn den forrige. Men ikke sikkert jeg blir ferdig før beta stopper på søndag. :(
Noen andre som har publisert baner?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Jeg kunne ha gjort det, mange ganger, men fikk ingen betanøkkel. :argh:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#34
Du får i alle fall en rein og splitt ny opplevelse når spillet kommer om to uker. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Ja, og jeg kjøpte meg Wipeout HD i dag så det er ikke så vanvittig synd på meg egentlig.
 

Terje

mostly harmless
#36
Bombe. Little Big Planet er blitt utsatt igjen. Og grunnen?

During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur’an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologise for any offence that this may have caused.

We will confirm the new launch date shortly.
Dette er faenmeg direkte latterlig! Hvorfor i hule heite er det et problem at noen siterer førsteblekka til muslimene da!? Denne politisk korrektheten som regjerer nå for tiden begynner å gå meg skikkelig på nervene! :argh:

kilde: Gamasutra
 

Lodin

Der Waaaah
#37
:eng: Er ikke lov å gjenskape shizzle fra koranen med mindre man har spesifikk tilatelse til det fra en mufti eller imam. Sony er ikke hyppe på å få enda en fatva mot seg (den første var for PS3en sånn generelt sett).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Jævla shia-muslimer ass, de er islams svar på bibelbeltet i USA.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#40
Dette er bullshit. Noe mer er det ikke å si om den saken.

"Hei gutta, vi må visst dessverre trekke tilbake internet i hele landet deres, folk skriver visst dritt om koranen på debattsidene deres."