Little Big Planet

D

Deleted member 91

Gjest
#43
Holder på med de første bretta nå, faen så kult dette er. Musikken er elskbar til de grader, forresten.
 
#44
Spillet kommer i butikkene 14. November i norge etter det jeg har hørt, og 27. Oktober i US
 
D

Deleted member 91

Gjest
#45
Vår (EB Games) dato er 27., mens tothegame.com sier 28. i statene og 24. i ze UK.
 
#46
oki:p
så nå at en butikk her ute og får det inn 27. :D så da er det rett bort og kjøpe det
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Jævla rasistiske greier.



Runna spillet tidligere ikveld, dvs kjørte gjennom alle hovedbretta i storyen (bonusbrett ekskludert, altså), og jeg må jammen meg si meg imponert med et spill som har hovedvekt på brukerskapt innhold. Tematisk sett er bretta ganske tradisjonelle men ekstremt godt utført, da spesielt Metropolis-brettet med lowridere, skyskrapere, byggeplasser og t-baner, og Temples-brettet med supersterke farger, glimrende musikk og masse hindu-inspirert shizz, utmerka seg veldig. Spillet har en ganske jevn vanskelighetskurve, og selv om man setter seg fast her og der så er det i hovedsak ganske lette greier alt i alt. Når det er sagt, så er det gjort en formidabel jobb med å innføre nye elementer og teknikker for å komme seg rundt i bretta, og noen av de senere nivåene er vanvittig avanserte og generelt sett "busy" i forhold til noen av de tidligere. Gjenspillingsverdien slår meg som ganske høy, da det er en hel haug gjenstander å finne på hvert brett (på min gjennomspilling så jeg meg fornøyd om jeg dro med meg 50% eller mer av en banes klistremerker o.l.), samt en rekke deler av bretta man kun kommer til med 2 eller flere spillere. Nå må de bare skru på serverne så jeg kan laste opp trepikker til de femogtjue andre i verden som har spillet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#48
Så med andre ord får du ikke spilt andre sine baner enda? Test ut Robot Factory når du får sjans. Den siste jeg laga, og er ferdig på to minutter. :p

Forresten, støtter det 1080p, og går det ann å spille to stk. med to håndkontrollere?

PS: Og du veit at du blir banna hvis du publiserer noe ligner på en pikk? :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#49
Nope, ingen mulighet for å laste ned brett ennå. Aner ikke når de europeiske serverne blir skrudd på, regner med at det er innen uka er omme.

Fra hva jeg skimta bakpå coverne vi har på jobben erre 720 p(rosent) der i gården, ja. Ja, man kan spille flere stykker på en maskin (med hver sine kontrollere).
 
#50
Elkjøp i Åsane hadde tydeligvis ikke gjort hjemmeleksen sin så plukket opp et eksemplar der idag. Gromt som faen! Er jo rene samleobjektet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Je, vi fikk inn fire stykker på sjappa idag, og jeg aner faen ikke hvorfor. Ô_o Såvidt jeg veit skulle jo alle sendes tilbake, så jeg skjønner ikke hvorfor vi plutselig får dem idag. Jaja.
 

Lodin

Der Waaaah
#52
I was so excited to get this game. No longer. Sorry, guys, but I'm going to have to cancel my pre-order. You can say it's about "quality," but we all know that isn't true. It is only about fear. Well, you're a business, first and foremost, and of course you have to consider the ramifications of offending fanatical Muslims. Now you've offended me, and as such I don't feel you deserve my money.
 
#53
Utrolig bra spill. De fleste brettene har egne deler for coop, der jeg nå i kveld har fått hjelp av en kamerat til å klare noen av de.

Har også bygget opptil flere prototyper til et romskip, og tilslutt fikk vi til et ganske greit et med en brukbar stabilisator (en vippende pinne som aktiverer diverse jetmotorer for å kompensere for vekten), så vi kan bevege oss rundt på romskipet uten at det vipper. Nå gjenstår bare hover-mulighet, bombekaster og en mer behagelig landingsmekanisme så er vi i mål :) Utskytbare redningsfarkoster også på tegnebrettet.
 
#54
Elkjøp i Åsane hadde tydeligvis ikke gjort hjemmeleksen sin så plukket opp et eksemplar der idag. Gromt som faen! Er jo rene samleobjektet.
Er det ikke en slags borgerplikt å dermed kjøpe minst to eksemplarer av spillet, for å så selge det ene til blodpris til en medbergenser? Jeg mener, jeg hoster glatt opp summen for selve spillet, pluss et par-tre hundringser i kjapp fortjeneste. For det er jo som du sier - et samleobjekt.

Så hvis du føler for å stikke innom og sjekke tilstanden idag også - slå deg løs.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Utrolig bra spill. De fleste brettene har egne deler for coop, der jeg nå i kveld har fått hjelp av en kamerat til å klare noen av de.

Har også bygget opptil flere prototyper til et romskip, og tilslutt fikk vi til et ganske greit et med en brukbar stabilisator (en vippende pinne som aktiverer diverse jetmotorer for å kompensere for vekten), så vi kan bevege oss rundt på romskipet uten at det vipper. Nå gjenstår bare hover-mulighet, bombekaster og en mer behagelig landingsmekanisme så er vi i mål :) Utskytbare redningsfarkoster også på tegnebrettet.
Det der hørtes helt sinnsykt ut. :D Minn meg på å sjekke det ut sekundet serverne skrus på. Jeg har egentlig bare loka med rakettvogner og ramper ennå, men en dag ... en vakker dag!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#57
Så da vi har fått fastslått 2-player lokal coop, hva med fire...?
 
#58
4-player lokal coop er mulig.

Men hva med tre?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Men hva med sju?