Little Big Planet

#61
Da var ihvertfall første update ute til spillet. Tipper det fjerner sitatene fra koranen. Kommer dog ike på serverene enda.
 
#62
Det der hørtes helt sinnsykt ut. :D Minn meg på å sjekke det ut sekundet serverne skrus på. Jeg har egentlig bare loka med rakettvogner og ramper ennå, men en dag ... en vakker dag!
Skal si fra når den er perfeksjonert :D

Oida, la inn ny patch, nå får jeg en melding om at lagringsfila mi er ødelagt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#64
Noen som har laget noen baner enda? I så fall; hva skal jeg søke på?
 
#65
Noen andre enn meg som spiller dette spillet for tida? Mekka min første bane idag. Søk på "Super Hardcore!" så finner dere den. :)

Brukte ca 4 timer på den, og den ble ikke så fryktelig bra, selvom jeg ble ganske fornøyd med den med tanke på at det er den første jeg mekker. Utseende-messig er den jævlig kjip, ettersom jeg ikke orka å bruke tid på å dekorere og shit, men utfordrende er den!;)
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Så uhm bump fordi det endelig har begynt å dukke opp pakker med nytt dill. I går fikk vi juleshizzle til 24 kroner. Da følger det med to kostymer: juletrehatt og innpakka sekkegutt, en slede og en masse julestrømper og annen pynt samt festive klistremerker. Litt stiv pris, men meh. Kommer godt med til den første banen min. Forøvrig er det og et nissekostyme ute og det er gratis.
Kanskje mer spennende er den andre pakken vi vet om. Inten ringere enn MGS4 skal foreviges i sokkeform så da får man en pakke med Old Snake, Merryl, Raiden og Screaming Mantits samt ei pakke med nytt brett hvor man fighter Metal Gear Rex. Integrert i dette er den nye paintball pistolen som man både kan bruke mot slemminger og hverandre. ^^
Hvis noen av dere fortsatt spiller og mangler meg fra vennelista er det bare å adde Loddedin.
 
#67
Jeg adder deg gjerne, men har ikke spilt på en stund på grunn av at jeg ikke finner spillet.>_<
Aner ikke hvor det kan ha blitt av det, jeg har ikke tatt det ut fra stua, og jeg har lett over alt. Men hvis jeg finner det blir jeg med å spille litt.
 

Lodin

Der Waaaah
#69
Dobbelbobbelpost fordi spillet er oppgradert til versjon 1.07. Nytt er at det nå finnes mange fler måter å søke seg fram til baner og man kan laste ned både gratis og monetære pakker rett fra hovedmenyen.
Kanskje enda viktigere er endringa i modereringa. Hvis en bane nå blir funnet snuskete blir den ikke slettet, men istedet sendt tilbake til tegnebrettet til skaperen. Vedkommende får og en beskjed om hva som var galt. Desuten blir samtlige anmeldte baner nå sjekka manuelt istedet for å legges i en kø og slettet automatisk hvis ingen har tid til å titte. Dette var de største problema med spillet så nå er det ikke så mye å klage over. Annet enn at det er vanskelig å mekke en rakettslede som ikke eksploderer når den treffer bakken. <_<
 

Novastrum

Feminist-elitist
#70
Takker for updates. Ser ut som om jeg må logge på i morgen formiddag og sjekke ut. :)
Hva bruker man forresten paintball-pistolen til?
 

Lodin

Der Waaaah
#72
Foruten seks nye brett følger det med:
a new costume (Gurlukovich soldier), 72 stickers, 12 materials, 10 decorations and 18 objects. Not only that but there's four new music tracks (one background and 3 interactive), a new sound object, a new "plasma ball danger element," a new "laser sight gadget" and a functioning searchlight. Oh, we almost forgot about The Paintinator and the new switch that comes with it. All this can be yours on December 23rd and it'll cost you $5.99.
Så spørs det når vi får.

Hva bruker man forresten paintball-pistolen til?
Utifra traileren ser det ut til at man kan splætte hverandre ala. slæppinga. Bare for morro med andre ord. Derimot kan man og ødelegge fiender med dem så jeg vil tro det følger med en sensor som fungerer som en hjerne. Ihvertfall kan man endelig lage folk som dør av annet enn hopping.

Og titt på traileren jeg linka til for snute!