Majestic XII er en realitet!

#21
Det verste er vel at når man faktisk kommer hjem fra fylla og er full, gidder man ikke å ta seg tid til å logge på PCen og skrive på spillegal, tre ganger, så logge på wow og fortelle alle sammen hvor drita du er, OG når du ikke får no respons i guild chat, går du over til general chat.

:(



Edit: Det jeg egentlig skulle poste; hva med at de som nå begynner å nærme seg lvl 15 roer ned litt, og heller fokuserer på proffesions og heller hjelpe noen om de trenger det, så er det ikke så stor forskjell på folk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Okay, den er grei du. Regner med å nå 15 når jeg spiller i kveld, så blir det First Aid for alle penga.

Noen tips om en god annenprofession å velge, forresten? Kan tenke meg å mekke enten magiske greier eller våpen (gjerne Warlock-våpen, altså wands (som jeg fant ut i går)) eller noe sånt. Ser jo at det ligger malmårer og blomster over-faens-alt, men det er så dølt å tusle rundt og plukke blomster og slikt så gruving og blomsterpike passer nok ikke for meg. :p
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#24
Forresten, førstehjælp er bare en ekstraprofession man kan ha på siden, så det tar ikke opp en av profession-plassene.
 
#26
SITAT(Eivind @ 12.12.07, 12.30) 93308
Det verste er vel at når man faktisk kommer hjem fra fylla og er full, gidder man ikke å ta seg tid til å logge på PCen og skrive på spillegal, tre ganger, så logge på wow og fortelle alle sammen hvor drita du er, OG når du ikke får no respons i guild chat, går du over til general chat.

:(
[/b]
Den første gangen jeg posta hva jeg hjemme for å hente leggen. Og til mitt forsvar fikk jeg meg faktisk en summon til Stormwind, noe jeg ikke hadde klart edru, vil jeg tro.
 
#27
SITAT(Yetipants @ 12.12.07, 15.09) 93327
Okay, den er grei du. Regner med å nå 15 når jeg spiller i kveld, så blir det First Aid for alle penga.

Noen tips om en god annenprofession å velge, forresten? Kan tenke meg å mekke enten magiske greier eller våpen (gjerne Warlock-våpen, altså wands (som jeg fant ut i går)) eller noe sånt. Ser jo at det ligger malmårer og blomster over-faens-alt, men det er så dølt å tusle rundt og plukke blomster og slikt så gruving og blomsterpike passer nok ikke for meg. :p
[/b]
Tror vel Tailroing og enchanting passer godt igrunn.

Tailoring for å mekke utstyr og med enchanting mekker man wands:D Selvom det blir mest brukt til å disenchante(gjøre items i grønn kvalitet og oppover til enchanting materials) og enchante utstyr.

Er hvertfall det jeg ville gått for, med mindre man syntes det er gøy å lage små duppeditter, da kan engineering og mining være artig:D
 
#28
Engineering er i grunn mye moro. Og du får ikke sååå jævlig mye nyttig ut av enchanting og tailoring. Og kjoler skal jeg mekke til alle sammen!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#29
Skjedde det noe med serveren nå? <_<
 
#30
wow er homo i disse dager og lar meg ikke connecte. jeg tenkte det var ruteren som hadde begynt å fucke, så jeg resatte den til fabrikkinnstillinger, noe som resulterte i 17 grusomme timer uten internett, nå har jeg fått internett opp igjen, men wow funker enda ikke... oh, the pain!
 
#31
Spesielt, jeg logger på WoW og blir kastet ut igjen sånn 10 sec etter jeg er inne... JÆVLIG IRRITERENDE!
 
#32
Skjer med at ingen er online når jeg logger på da. :(
 
#33
Skal liksom ikke være måte på å fucka WoW skal være om dagen... Får ikke logga på serveren min eller SG serveren:( Men får logga på andre da GO GO BLIZZARD!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Faen steike da, jeg må roe egget før eksamen i morra og jeg hadde blinka meg ut World of Warcraft som medisinen. FUCK BLIZZARD :argh:
 
#36
Så det funker fortsatt ikke? Er vel Blizzard som har smula pepperkakesmuler ned i serverene igjen :(

Ser ut som det ikke blir fikset før i morra, i og med at de nå sa at det vil bli en restart i morra slik at folk kan plukke opp hotfix på alle serverene.

Selvom jeg klarte å komme inn på Stormscale tidligere, men var ikke så gøy å raide i black temple når vi til slutt satt igjen med 20 stykker online, siden disconnects resulterte i "Connected"
 
#38
Har ikke testa på en stund, men jeg antar at servern fortsatt er nede. Uansett så synes jeg vi skal satse på Deadmines på fredagen en gang og ser hvor mange vi blir, husk også at det er fult mulig å gjøre greia fra lvl 16-22/23, samtidig som vi er over 15 aktive folk i guilden, så jeg tviler på at alle får tatt turen i morgen uansett.

Selv vet jeg ikke om jeg får spilt, det blir isåfall mot natten (24-01.00)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Prøvde å logge på nå, siden det ble lasta ned en liten oppdatering da jeg starta spillet trodde jeg det skulle fungere, men ingen terninger gitt.
 
#40
Det dummeste er jo at serveren ikke er nede, det er bare tilkoblinga som er neger:( Men skulle vel bli fiksa klokka 5 i natt...