Majestic XII er en realitet!

ja jeg tenkte det, beklager min pluttseløige burst (hva er burst på norsk? :S ) her med klaging, men det får jeg prøve i morgen, for nå er jeg klar for byen. ^^ så hvis bridginga fun
gerer bilr det DM på tirsdag, dere må bare foretelle meg hvilken classe ere har minst av. så jeg kan velgeg den. fred ut og alt det der tøvert

Druid har vi ingen av, eller, ingen som faktisk gidder å spille.

Hurr ja, Danishcrest er ikke akkurat den beste servern.

Uansett, til dere som kom dere til whopping level 6-10 og ikke gadd mer, men fortsatt fikk tilsendt gull, setter vi som faktisk spiller pris på om dere gidder å sende det tilbake. Huzzah. (krever selvfølgelig ikke at dere kjøper tid for å gjøre det, før en eller annen neger poengterer det)

Det kan gjøres. Det ble litt mye oppstyr rundt skole o.l, tentamener og eksamener, har rett og slett ikke hatt så mye tid til overs for å levle alts. :< Hvem skal penga sendes til?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Send dem til Kalosj.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers er jeg som laugleder skuffa over innsatsen til enkelte i lauget. Jeg spiller bare litt hver kveld, og har klart å skrape meg fram til level 20. Da klarer dere det også, eller hur? Kom igjen, folkens. Morsommere med flere.

Ding 40, healls yeah:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg stagnerte litt på 19. DM var kult og sånn det, men når level forskjellen mellom noen ble 35 level, fikk jeg litt mer lyst til å spille konsoll isteden. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åååå sååå fiiiin heeeeeeeeest, Eiviiiiiiiind.

Sånn ellers, driver og denger orker i Redridge nå. Litt vanskelig aleine, men jeg klarer meg.

Vel grunnen til at jeg ikke venter lenger er vel mest fordi når jeg var 24 og skulle hjelpe folk i DM, var det bare jeg og Yeti online, samt kompisene til Slowpoke. Resten av gjengen hadde opp ti 4 dager offline, og når folk absolutt skulle starte tidlig, er det sånt som skjer.

uansett så behøver man å spille minimalt for å bli 40 nå. Før var det ork, selv for drevne folk, nå er det latterlig enkelt.

Jeg er lite online fordi jeg har skjeldent skikkelig internett. Her jeg er nå er det raskseste jeg klarer å oppdrive et 3G nett, ligger på ca. 1500 i ping.

Det er AV weekend, så jeg farmer honor med negerwarrioren min, men regner å være klar for litt presteaction når farminga er over:p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
And believe me, I am still alive
I feel fantastic and I'm still alive

Osv. Vi holder det nede på Ravencrest som bare faen, hvis dere vil være med er det bare å slenge seg på. Vi er en liten kjerne av aktive spillere nå, og en del med noen (mange) dagers AFK-ing. Sånn som det ofte blir. Uansett, bli med.

Sånn ellers synes jeg kanskje "Pepperkakekompisene" passer dårlig som laugnavn nå. Menmen.

Og sånn enda mer ellers:

Danishcrest, tøffe saker.

Men ja, vi holder koken vi, bare å slenge seg på, nå som til og med Yeti er konvertert.

Poster noen screens i morra, akkurat nå er jeg for trøtt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vet dere, jeg skulle veldig gjerne, men kan ikke ta meg tiden, sorry! Men er med neste desember ;)

Hm.. Jeg har i grunn levlet Shaman i det siste, det ble et par perioder hvor jeg ikke hadde tilgang til internett engang, så de få som spilte dro ganske fra meg med tanke på level, og da ble det bare mindre og mindre spilling. Eivind er jo snart level 60 for faen. :p