Majestic XII er en realitet!

Flott. Blir laber stemning når bare jeg og Aslak er online. (Hint: kom dere online, niggras)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Aight, jeg tenker jeg swipper over nattalvkrigeren min i løpet av dagen.
 
Har warrioren min på Ravencrest nå, så dere med invite mulighet må se å komme dere oftere online! (Hvorfor ikke bare gi alle mulighet til å invite?)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nå er det stort sett meg og Aslak som holder det gående. Datt alle plutselig av eller noe? Koser oss i outlands vi selv om det hadde vært enda kosere om dere folka ikke var helt homo!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen da, jeg spiller jo fortsatt. Bare ikke hver jævla kveld, og spesielt ikke i kveld siden det var julebord med jobben. Det > WoW kan du si.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Har satt igang transfer av nelfen min, men det tar lang tid. :(
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Min tok en hel dag. :( Men nå er den faktisk ferdig. Alveskreppa Reim loker i Shattrath as we type. Noen med ginvite får dra ræva si online.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Jeg er snart ferdig med epix mount questen min, men jeg kommer til å trenge litt hjelp med å ta instancene... Har prøvd i ca hele dag å få gruppe til scholo uten hell. :/
 
Joa, har ikke gametime akkurat nå, og har ikke alt for mye penger. Er greit å ikke bli for opphengt i spillet heller. :p
 
Forskjell på pro og opphengt gutten. Men ja, mulig jeg kjøper gametime når jeg får lønning.
 
Vel, du har jo spilt mye? :D