Majestic XII er en realitet!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Woop, Mekgineer Thermaplugg nede! SS or it didn't happen:

Bonus i bildet: Eivind som inviterer folk til å "ta backdoor en gang til". Da lærte vi noe nytt om den karen i kveld også.

Ser du har pimpa UIen din litt. ^_^

Btw, hvilket spec er du ?

Dette betyr jo egentlig ingenting men ser ut det skal til litt "clicking" med det knapp-oppsettet der. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(AzMan @ 06.01.08, 06.11) 96694
Ser du har pimpa UIen din litt. ^_^

Btw, hvilket spec er du ?

Dette betyr jo egentlig ingenting men ser ut det skal til litt "clicking" med det knapp-oppsettet der. :p
[/b]
Øh, jeg er vel specca rimelig grundig innenfor Affliction, kan du si. Husker ikke.

Og det blir litt klikking på ting jeg bruker sjelden. Har hotkeys på de tre radene med dilldall jeg bruker mest.

Aiight, men for min egen del ville jeg ha hatt affliction spellsa på henholdsvis 1,2,3,4 osv.
Men det er bare pirk, skal ikke fortelle deg hvordan du skal spille. :p
Selv om du burde binde drainlife der nede på baren. (verste spell ever etter fear ? :argh: )

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Re: linken til Eivind, forresten: SITAT
Linken
Level: 40 Humanoid

Starts Quests:
[...]
It's Dangerous to Go Alone
It's a Secret to Everybody

[/b]
ARGH. XD

Bump: Jeg trenger 350g til Paladin epic mount, dersom dere som har fått tilsendt gull og slutta å spille fortsatt har gametime, får dere en stor bag med keegecreds dersom dere sender gullet tilbake, hadde vært koz.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
oi, er noen av dere rundt 60ish? Litt semikeen paa aa faa den slitne gnomen min til 70 naar jeg returnerer til Engeland. Kan jo alltids ta en transfer.

jeg venter rundt 58 ja, spiller egentlig ikke fryktelig mye, selvom det blir et par sene kvelder.

Hadde vært jævla greit å ha noen å ta 60-70 med, så er bare å slenge seg på.

Edit: og wiu er invitert, bare slutt å vær afk :<

SITAT(Eivind @ 08.01.08, 03.04) 97023
jeg venter rundt 58 ja, spiller egentlig ikke fryktelig mye, selvom det blir et par sene kvelder.

Hadde vært jævla greit å ha noen å ta 60-70 med, så er bare å slenge seg på.
[/b]

Vent på meg! Skal bare installere WoW på nye PC'en så kommer jeg online igjen :>

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Allianceniggers. Hadde dere vært Horde kunne jeg overført en av de talløse level 40-altsene mine, men neiiiida.

Fordi det er helt fryktelig å levle nå for tiden? :D

Jeg er ganske sikker på at jeg kunne kjørt hunter/rogue til 60 på under 3/3.5 dager played om jeg gikk inn for det,

Da er iallefall enda en lvl 60+ ankommet Ravencrest, Skjeggløs, the gnome warrior!

Hadde vært artig vis enda fler hadde kommet. Så hadde vi faktisk hatt en god spillegal guild :)