Majestic XII er en realitet!

Det gjør jo jeg også, ellers hadde jeg sikkert tenkt meg litt mer om når jeg flyttet charen min til en annen server :p
vi har jo spilt litt sammen før vi Carlito ;)
 
Kom deg over ja, selvom jeg synes vi bør bruke sjansen om det kommer en migration bort fra Ravencrest, fysj så mange dansker. Men ja, er casual selv, eller litt mindre causal enn de andre, men jeg kommer ikke til å levle fort, dessuten har vi Yeti å vente på, og Olorin.
 
Ugh, jeg takket nettop nei til fylla fordi jeg vil spille wow, så det er best at dere er online i kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg slenger meg på nå straks. Måtte tilbringe litt kvalitetstid med dama i kveld, lammefilet og Die Hard 4 sier jeg ikke nei takk til. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens:

 
Denne fyren søkte på en plass i guilden vår:

Han fikk ikke plassen allikevel:





 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hvis det er mulig å sponse med litt gull, kan jeg godt transfere en level 35 nelf warrior jeg har til serveren og spille opp.
 
Og hva tar du med deg til det gode selskap?

Men joda, transfer i vei. Hvor mye gull jeg kan gi bort er lite, har lånt 250 av Nameless og vil gjerne få betalt de tilbake først.

edit: du har jo 5 lvler på å tjene gull til mount, burde gå?
 
Farming av copper, linen, wool og slik burde holde lenge, disse går for en god del på El AH
 
Skulle egentlig transfere min level 62 over nå. Men jeg klarte jo å miste kortet mitt i dag, så jeg husker ikke visa nr etc... Kjipt om jeg må vente minimum en uke før jeg får flyttet meg over :/
 
Har du ikke nettbank da?
 
Altså, poeng var vel at all infoen du trenger står der? Gjør det her ihvertfall.

Edit: ser problemet nå om du ikke husker utløpsdato osv. da. tenkte ikke helt på det.
 
Kommer ann på om det står på ditt navn eller foresatte sitt navn. Men ja, lån visa fra mor/far? Er snakk om 12 euro eller no, ikke akkurat en formue.