[Multi] Make the galaxy great again: Mass Effect Andromeda

#21

Lodin

Der Waaaah
#22
ds4windows er det eneste du trenger. Det er et lite program som lurer Windows til å tro at du bruker en 360-kontroll. Har masse settings og dill, men det kan man drite i for det bare funker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Med Steam Link er det eneste du trenger en PS4-kontroller, iallfall. Verdt å merke seg at det funka dårligere med ledning enn med blåtut her i heimen.
 

Terje

mostly harmless
#24
Om det skulle være nødvendig med ny PC-kontroller så kan jeg anbefale Logitech F710. Den er god som faen og støtter både X-input og directinput. Det er en bryter som bytter mellom de to på kontrollen ved behov. Den fåes i to utgaver, typisk sony-layout og typisk microsoft-layout. Eneste er at det lønner seg å drite i å installere driveren til den og bare installere Xbox-kontroller driveren til den manuelt. Funker som bare det. Bruker to AA-batterier og de varer i evigheter. Det går måneder mellom hver gang jeg har måttet bytte de. Trygt kjøp.
 
#27
Faenfaenfaenfaenfaen. Det var jo dette og D3 Necromancer pack jeg skulle spille i år D;
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#28
Ditto. Lurer på om jeg motvillig må plukke på HZD eller noe annet jeg ikke bryr meg om, OM dette viser seg å være den generelle konsensusen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#29
Alt han klager på er forsåvidt ting jeg hadde problemer med i Dragon Age Inquisition (men det spillet hadde jo en del veldig bra companion quests som ikke dukka opp før sånn 30 timer inn).


Kotaku liker det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#32
PCGamer bare
At four or so hours in, Andromeda hasn’t given me a single reason to keep playing. Where are the interesting characters? The intriguing side quests and story bits? So far, it feels like Mass Effect fan fiction.
(...)
I’d be fine if “Andromeda ends up being just quite a good Mass Effect game”, but today even that feels like a distant dream.
Jeg bestilte likevel siden jeg hadde en verdikupong, men nå frister det mer med Nier.
 

demake

Seksuelt godteri
#34
Haug med ræv etc
 
#35
"Probably Biowares worst RPG yet" sier Eurogamer :/ Hadde håpet spillet bare hadde startvansker etter alle førsteinntrykkene, men blir vel heller Nier og Persona nå. Håper Bioware finner tilbake til godformen så fort som mulig!
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#36
Hvis dere liker Star Wars og klassisk Bioware-skriving så har jeg flere venner som virkelig liker Star Wars-bøkene til Drew Karpyshyn, han manusforfatteren som slutta i Bioware etter ME2. Det er Darth Bane-trilogien pluss to Knights of the Old Republic-bøker.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Hvis dere liker Star Wars og klassisk Bioware-skriving så har jeg flere venner som virkelig liker Star Wars-bøkene til Drew Karpyshyn, han manusforfatteren som slutta i Bioware etter ME2. Det er Darth Bane-trilogien pluss to Knights of the Old Republic-bøker.
Mens Andromeda sin story er skrevet av samme fyren som mekka den til Halo 4. :v