Mario Kart DS

Stemmer det at dongelen kun kan brukes sammen med en PC som har Windows XP?
Det suger i tilfellet.
 
Stemmer det at dongelen kun kan brukes sammen med en PC som har Windows XP?
Det suger i tilfellet.
[/b]
Jepp, det stemmer...


EDIT:
Fikk forresten THAS til DS i dag...

Tok meg to minutter fra jeg åpna spillet til jeg spilte online mot en eller annen fyr. Grafikken er NYDELIG og har enda ikke opplevd lag online.
 
Hvordan er fartsfølelsen? Er det like kaotisk som de tidligere spillene i serien? Og viktigst; hva gjør det så mye bedre enn alle de andre, annet enn "mer"?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gampespy omtalte Mariokart i dag, så jeg. Det fikk trettiseks og en kvart hummer av trettiseks og en kvart mulige, og online-greiene fikk grønt lys.
Dere trenger vel ærlig talt ikke vite noe mer enn det.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Den release lista er det sykeste jeg har sett.. Fikk nesten sperm på tastaturet jeg..
... GOD.. øh.. GOD.

Dracula (new castlevania with online functions)... MY GOD!!!

snufs... jeg har IKKE råd til alt dette. Det er sannelig bra Erlend er nintendos egen nintendog så jeg kan låne spill av han.. Snufs..

AAAAAAAAAAA..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...




AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

nei.. det er rett og slett det verste jeg har sett. Jeg håper selvfølgelig på at Pokémon Diamond og Pearl blir bra, så jeg kan spille disse også. Da kan jeg spille det med kjæresten hele tiden. Bundle anyone? ooh yeah..

(lite sammenheng her, lite rettskriving, men orgasmen av den syke syke release lista førte til hjernebabling)
 
Skal kjøpe dette spillet på fredag!!
Kansje noen vil spille online da?
Bare kontakt meg på msn(emb@netcom.no), så kan vi spille! ;)

Skal kjøpe dette spillet på fredag!!
Kansje noen vil spille online da?
Bare kontakt meg på msn(emb@netcom.no), så kan vi spille! ;)
 
Idag fikk jeg Mario Kart DS i posten... tok meg vel ca 3min før jeg spilte online med 3 andre personer fra et eller annet sted i verden.

Fantastisk morro! Overlegent spill. Beste som har hendt bransjen på leeenge! Must have alle samme!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg var og handla i dag, og jeg overholdt løftet mitt om å spille Mario Kart DS online mens jeg satt på dass. Enkelt å sette opp, gøyalt å spille.

Om noen vil ha vennekoden min så er det bare å trykke inn:
468211
455276
 
Jeg kjøpte spillet i går, og nyter å spille det. Perfekt spill.
Men har ikke trådløst nettverk hjemme for tiden, og USB-dingsen er vel ikke å finne i norske butikker enda.

Så til dere som har spilt det online - er det noen måte å ha kontakt med de du spiller med? Så du får følelsen av å spille mot virkelige folk, og det ikke bare er som å spille mot maskinen?
 
har spillet nå men får ikke til å spille det online. har winxp og en trådløs d-link router. trenger vel ikke mer en det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekk her. Og pass på at du setter ruteren til å kjøre i 802.11b (eller dual b/g)-modus, og slår av WPA.
 
Da har jeg og spillet, og jeg elsker det! Online funket overraskende bra, og det var ikke noe problem i det hele tatt! Selv om routeren min ikke sto på listen over de som funker... Har spillt gjennom fem cup-er, og et sett av missionsene, og en runde online. Har lagt til deg yetipants, og om folk vil ha meg er min kode:

446736
610815
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kjøpte spillet litt på impuls idag (julegaver, julegaver, oimariokart?) og selv om jeg bare har spilt én cup hittil, er jeg mektig imponert. Grafikken er jo faktisk skikkelig, skikkelig fet. Jeg har kompatibel router og roter fram WEP-kode og skrot imorgen, så inntil da får jeg kose meg med single-player. Det kule er at jeg kan spille online på skolen også, så det blir ca. fett i tysk-timene framover. Høhø.