Mario Strikers Charged Football

K999

Keystone State Of Mind
#62
Trådløse internetten min har herpet seg litt, prøver å fikse nå. Men jeg bare disconnecter. :(

Edit: Vet ikke hva som feiler trådløse ruteren min, men jeg kan nå hvertfall ikke spille online nå. Sorry Tales, du var nå hvertfall sånn passe god, hadde det ikke vært for utrolig lagg, så kunne jeg kanskje klart deg lettere. Men du ledet nå hvertfall på begge kampene som jeg discet fra, så vi kan si du vant.
 
#63
Mulig det er mitt problem. Ikke første gangen internetten går som en jojo hos meg.
Fikk i hvert fall fullført en kamp, 3-2 til meg.

Irriterer meg veldig over folka jeg møter på Ranked. Halvparten av de jeg møter stikker av når det er noen få sekunder igjen av kampen(jeg får ikke noe som helst annet enn unødvendige poeng, ingen "wins") mens den andre halvparten misbruker Hammer Bros. Jeg har ikke fått en seier på evigheter.

EDIT: Ok, vi skylder på deg :p
 
#64
Ang. cup, neste fredag kan ikke jeg. Og Tales, jeg skjønner hva du mener. Irriterte meg like mye som deg over begge ting.
 

K999

Keystone State Of Mind
#65
Vel du og brukte jo 2 hammer bros da, og skorte jo de fleste målene dine slik. Men jeg syns jeg var god for å ha bare spilt i dag. Fikk det i 2 tiden, og har spilt en 4 timer idag. Så jeg syns ikke du var imponerende god. :p Men bedre enn meg, da.
 
#66
De gangene jeg scorte med Hammer Bro var enten på grunn av flaks(spillerene dine blir meid ned av en fisk og gir meg fri bane ol) eller god bruk av items(plaffe deg med skjell og så fyre av). Med misbruk av Hammer Bros mener jeg når folk trykker på d-paden som om det sto på livet.

Ghaz: Cup-en vil vare ett par uker så alle har tid til å spille kampene sine.
 

K999

Keystone State Of Mind
#67
Ok, ja jeg mente ikke du misbrukte. Bare at du også brukte de vel så det. Synes selv at det er en god taktikk, hvis du greier å bruke hammer bros faire and square, noe noen sjeldent gjør. Blir ofte feigt også. Som du sier så fint. Men skal trene mer, og må fikse internetten.
 
#68
SITAT(Tales @ 12.06.07, 19.28) 69987
De gangene jeg scorte med Hammer Bro var enten på grunn av flaks(spillerene dine blir meid ned av en fisk og gir meg fri bane ol) eller god bruk av items(plaffe deg med skjell og så fyre av). Med misbruk av Hammer Bros mener jeg når folk trykker på d-paden som om det sto på livet.

Ghaz: Cup-en vil vare ett par uker så alle har tid til å spille kampene sine.
[/b]
Spørs tilogmed om jeg kommer til å være tilgjengelig i såpass lang tid, jeg dimmer snart, så det er litt lite perm nå :p

EDIT: Nevermind

Jau, takk for kampen da Tales, I had fun.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Da har jeg fått lekt meg litt med spillet, og skaffa meg en kompiskode: 154721 092529.

Hvis noen vil showe meg ropesa online er det bare å si tut.
 
#70
Dette virker jo latterlig morsomt. Har tenkt på å få tak i en NTSC Wii og denne galskapen. Fungerer det å spille sammen med folk med Europaversjonen da?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#71
Spillet har ikke kommet ut i USA ennå, og hvordan det vil fungere online aner jeg ikke...
 
#72
Så lenge du har en persons friend-code, så går det greit med friendlies. Hvilken region du vil spille mot på ranked vet jeg ikke.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#73
Det står i manualen at man kan spille mot amerikanere med Friend Code, men Nintendo anbefaler det ikke da dette kan gjøre at spillet lagger ekstra...

Noen som er med på kamp i dag? Jeg kommer i hvert fall tl å spille en del i kveld, og da skal jeg legge til alle nykommerne her ;)
 
#74
Er gjerne med i kveld jeg, gjerne med noen "uerfarne". (Ikke klart første cup i single-player på normal engang, prøvd tre ganger. :()
 

K999

Keystone State Of Mind
#75
Første cuppen klarte jeg med bare wins, lett. Men andre cuppen derimot. Der har jeg failet på finalen 3 ganger nå, og hele cuppen må jo gjøres på ny. Brukt over 2 timer på det nå nettopp, så jeg ble irritert og skrudde av. Men uansett blir med litt senere jeg også, tror internetten min er okey igjen nå.
 
#76
Sånn btw angående internetten, har nå flyttet Wii-en min opp på høyttalerene istedetefor under TV-en, så nok funker online en del bedre uten så mye stygg lagg, og er faktisk ganske spillbart.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#77
Jeg strevde også lenge med den andre cup'en, men det gikk til slutt. Men så innså jeg at jeg aldri i livet kommer til å klare Striker Cup med det laget jeg brukte, så ejg har begynt på ny igjen med mitt favoritt-lag. Altså har jeg kommet til Crystal Cup for femte gang nå :(

Da jeg begynte på ny cruiset jeg gjennom Fire Cup. Jeg la merke til at computerene faktisk ikke rørte meg om jeg sto helt stille med ballen, så det holder egentlig å bare score ett mål og deretter ikke røre seg resten av kampen :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#78
Ja, forresten. Hadde vært litt kult hvis folk skreiv opp laget sitt, hvis du har et fast lag da, jeg selv bruker:

Waluigi
Hammer Bros
Dry Bones
Toad

Syns det er et nesten perfekt lag, har Hammer Bros for litt styrke, Dry og Toad for fart, og Waluigi som en veldig rask og sterk captain. Ikke at jeg er noe super god, men syns at laget funker fint, og det er bare for meg å trene.
 
#79
Jeg bruker dette:

Bowser
Hammer Bros
Hammer Bros
Toad

Bowser bruker jeg fordi jeg syns han er råtøff, kul introduksjon og på grunn av rå styrke. Hammer Bro, begge i front, fordi jeg liker å plaffe ned motstanderen med skjell og så score med skillshot^^ og så er de tøffe figurer og, og Toad fordi han er rask og kan ta og hente ballen før motstanderen klarer det og kan være grei å bruke mot folk som prøver å hoppe eller teleportere seg gjennom keeperen om han er i nærheten. Og så prøver jeg, mer eller mindre håpløst, å hoppe over keeperen av og til.

Det ble mye "og"....
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#80
K999, du bruker akkurat det laget jeg brukte i begynnelsen. Det er ett greit lag, men jeg følte det ble litt tamt etterhvert.

Jeg bruker:

Wario - Han er karakteren jeg bruker til å skyte med. Jeg bruker som regel ham til å avslutte lange sentre runder med ett knallskudd. Spesialen hans, prompe-angrepet, eier og er perfekt til å rydde plass for en Mega Strike ettersom han ikke blir påvirket.

2 x Dry Bones - Min klare favoritt-sidekick. En super skillshot som er så godt som garantert mål om du har nok plass, og han er den beste til å teleportere inn i mål etter min mening. I tillegg til disse offensive evnene er han en perfekt defensiv spiller med sin fart.

Shy Guy - Jeg fant ut at jeg trengte en annen spiller som kan skyte, men det ble litt kjipt med enda en "power"-karakter. Så derfor Shy Guy, han er passe god i alt og har en bra skillhot. Jeg har dessuten merket at det er lett å score mål fra midtbanen med ham, ett passe svakt hvitt skudd går som regel alltid over keeperen av en eller annen grunn. På samme måte som det er lettest å score med Wario når du står litt på siden.

EDIT: Tales, jeg har alltid tenkt på dette, er det ikke litt mye med tre offensive spillere a? Og jeg har aldri skjønt hva som er så supert med Bowser, spesialen han (ildsprutinga) er jo helt umulig å bruke...