Mario Strikers Charged Football

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Sikkert for å være grei, han regnet nok ikke med at Tales skulle returnere ;)
 
Så blir alle poengsummene tatt med i en slags historie, elller noe? Hvis jeg går inn på din profil eller hva faen på Wii-en eller dette spillet, kan jeg da se hvor mye eller lite du har tapt/vunnet mot de forskjellige spillerene, eller blir ranken kalkulert ut fra antall mål scoret/sluppet inn eller noe?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Antall poeng for sesongen (altså en uke) er synlig for alle jeg spiller mot sammen med navnet. Man kan altså se win-loss ratio'en og poengene. Mens win-loss ratio'en sier litt om hvor god du er, er det poengene som bestemmer ranken din, så han gav altså Tales 11 poeng, noe som er rimelig bra i forhold til det ene poenget han egentlig fortjente.

Man kan også se din totale win-loss-ratio, men den er bare synlig for deg...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn for å spørre: Hvordan bestemmer man hvilken spiller man bytter til med A-knappen? Det virker for meg som om det er helt tilfeldig, og det er liksom ikke så sprekt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joa, men man må lokalisere hvem som er valgt, hvor denne befinner seg og sånt, for hver gang man bytter spiller. Blir sikkert vant med det etter hvert, men jeg synes det er forvirrende.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Det hjelper faktisk å peke med control-sticken i den retningen man vil sentre. Jeg har adri prøvd det uten ball, fordi da bytter jeg til den nærmeste uansett, men med ball er det veldig nyttig, for om du ser hvem du vil bytte til er det bare å peke i han sin retning.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mario Strikers GET!

Min kode er
Kode:
476846 167192
*legge til alle sammen*

EDIT: ja, Buggz er Mii-en min.
 
ægg mæ på mæsn, jeg har det også men det ligger jo faen meg bare å støver.

remi_s_90@hotmail.com

Og Taiels, jeg veit at du er god!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jepp, han knuste meg så det ljomer i horisonten.

Dæven, dette gleder jeg meg til å bligod i for å ha kamper à la Smash Bros-kampene jeg spiller med noen kompiser.


EDIT: Satan i japan, det spillet har var vriene saker!
Tales, til mitt forsvar fikk jeg spillet i går kveld. :p
 
Da benytter jeg sjansen å utfordrer deg klokken halv elleve. Jeg inviterer en, du inviterer en, 3 omganger, hver på 3 minutter. Høres greit ut?
 
Nei! Det betyr bare at jeg må trene! En gang til uka så skal du få svi for den kommentaren der. Ikke det at jeg tror at jeg vinner da :p
 
Bah, har spillet jeg også. Men routeren min nekter faen med å sammarbeide. Begynner å bli litt kjedelig å spille single player.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du har sjekka opp med Nintendowifi.com? Noen routere må settes i en viss overføringsmodus/-hastighet for å kunne samarbeide med Wii.