Mario Strikers Charged Football

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg kan bli med på en kjapp kamp, logger meg på nå ;)
 
Kjefeten på deg, Tales... :p Sånn, ellers: Ser når jeg spiller online at folk sender høye pasninger, noe som ser ut til å være rimelig effektivt... hvordan gjøres dette?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
... eller du kan "finte" etter at du har begynt å skyte.

Du kan teleportere deg gjennom keeper med Dry Bones, Daisy og Waluigi. Det hjelper med hvit ball, da går du mye lenger.

Du kan hoppe over keeper med Toad.

Du kan skyte baller som er på vei mot deg med B (altså før du har kontroll over dem). Det er nyttig på returer og slikt.

Du kan holde inne Z for å skyte ett svakt men høyt skudd, noe som er nyttig for å få ballen over en paralysert keeper.

Med balanserte spillere er det faktisk lett å score fra midtbanen har jeg erfart. Bare skyt ett passe hardt skudd, så går det ofte rett over keeperen.

Du kan få Mega Strike lett når du har bananskall ved å stenge deg inne i ett hjørne :)

Ja, masse slikt. Du visste vel det meste som sto her, men uansett :p

Noen som er med på kamp? JEg skal spille nå i hvert fall.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Tales, hva i all verden har skjedd med deg? Du eide meg totalt i dag, ble så frustrert av å aldri få til noe som helst at jeg ga opp på slutten der :(

I tillegg spilte jeg mot 6 noobs som disconnectet da jeg eide dem, ikke gøy :(
 
Jeg har blitt dritgod B)

Jeg syns kampene var overraskende lette, jeg var sikker på at jeg ville tape da jeg inviterte deg, men så vann jeg hver kamp med omtrent tre mål mer enn deg hver gang.

Boo viser seg å vær en veldig god spiller. Han er rask og henter dermed ballene lenge før du i det hele tatt er i nærheten, gir gode passninger og kan teleportere seg igjennom keeperen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Boo er en godgutt, ja. Har ham på laget mitt for å veie opp for Warios mangel på lettbenthet.
 
Da har jeg også skaffet meg spillet. Men routeren min er litt sånn teit så jeg kommer meg ikke online innen et par dager. Men hva er dette Hammer Bros greiene jeg hører alle syte om? Hva er det, og hvorfor er det så feigt?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hammerbrødrene kan 1. myrde personen rett foran dem ved å slenge en gigantisk hammer rett foran seg, også mens de har ballen, og 2. deres skillshot er å kaste tusen hammere i hodet på keeperen så han blir slått ut, og så skyte ballen i mål. Instant win.
 
I'm the champion :konge:

Eller ikke akkurat, men jeg slo han. Til min store overraskelse så møtte jeg på han som var nr 1 på listen så langt. Miki er vel det han heter. Statistikken hans var 193-71 og jeg slo han 3-2 og 4-3. Han var ikke noe vanskeligere enn Tutankoopa og Ghaz.
 
Bah, spillte mot en idiot i går... Han var rimelig god, og slo meg første kampen... andre kampen fikk han inn en megastrike rimelig tidlig, og deretter brukte han en hammer bro som han bare sto og smelte hamrer i bakken med, løp litt rundt... umulig å nå. Jeg ble sinna og disconnectet.
 
Jeg har vært veldig heldig med folka jeg har møtt i det siste. Har bare møtt noen fåsom bruker Hammer Bros en smule for mye, og det var bare en liten smule. Resten knuste jeg så inni granskauen eller så var de hederlige typer som ga meg en skikkelig utfordring.
Spilte blant annet mot en fyr som var dritgod på Megastrikes. Tviler på alt alle var helt tilfeldig. Han sendte 20 baller mot meg, men jeg reddet alle og vann 6-1.

Statistikken min er foreløpig 195-138 noe jeg syns er ganske bra :)
 
Spilte mot en som var kjempegod i spillet. I første omgang ble stillingen 9-5. I andre omgang scorte han seks mål på litt over ett minutt så jeg ble sur og la fra meg kontrollen og begynte å rydde rommet istedet. Han brukte en Megastrike og scorte seks mål så stillingen ble 12-0. Da skjønte han at jeg hadde gitt opp og begynte å score selvmål. Han scorte ti selvmål før han ga opp. Stillingen var 12-10. Man kan ikke få mer enn ti bonuspoeng for mål, så det var sikkert derfor han sluttet. Så la han fra seg kontrollen og sto helt stille. Da grep jeg sjansen, stjal ballen og scorte to mål med en Megastrike. Stillingen ble 12-12 :p Men så god som han var så scorte han ett siste mål og vann kampen...
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
For en luring du er! Hadde blitt dritsur om en som hadde gitt opp hadde kommet tilbake i kampen etter at jeg hadde gitt ham 10 poeng... :p
 
Hvorfor gi poeng in the first place?