Mario Strikers Charged Football

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#84
Jeg tenkte også at jeg skulle logge på nå (dvs om 10 minutter). Kan ta en kamp mot deg og, Tales, men må nesten prøve å få til en kamp mot noen jeg ikke har spilt mot :)
 

K999

Keystone State Of Mind
#85
Er på nå jeg også, får bare håpe internetten min holder. Kan ta en kamp mot Tales først, så mot deg Tutankoopa.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#86
Hihi, jeg knuste deg Klaymen :p 13-1 og 7-1 til meg :)

Og Tales, skal si det var futt over det nye laget ditt. Omtrent alle på laget ditt var jo mestere i sentring, og jeg slet virkelig med å holde følge...

K999, du ble aldri aktivert på Friend Rosteren min... :(
 

K999

Keystone State Of Mind
#87
Jeg var online omtrent 30-min etter dere sa noe, så ble jeg lei av å vente. Så jeg gikk til en grillfest, som jeg ble invitert til.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Første onlinekamp (mot Klaymen) unnagjort i kveld, og første onlinetap ble også et faktum. :p

Dog var det horribelt mye lagg, og det på min 20Mbit-linje som Wii-en var enehersker over på spilltidspunktet. What gives?
 

K999

Keystone State Of Mind
#89
Var det du som hostet? Hvis ikke så kan du skylde på Klaymen. Har ikke spilt mot han selv, men tviler på at du på din 20mbit linje ville laget lagg. Hvis det var du som hostet, så må det nesten ha vært noe med serveren, må huske på at det er det første online spillet til Wii, og er sikker litt ustabilt til tider.
 
#90
Var yeti som hostet... Men jeg har spillt et par online-kamper (10 ellerno) og aldri opplevd en lag-fri kamp... muuuulig det er fordi den trådløse routeren er på andre siden av huset fra wii-en, og signalet må gjennom et par vegger og gulv før det traff wiien, så mulig det er min feil... ehe... :$
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Mii-en min heter - sjokk! - Yetipants, forresten. Mekka den med litt rennende goth-eyeliner og sånt for å være kul.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#97
SITAT(Klaymen @ 14.06.07, 13.40) 70285
Var yeti som hostet... Men jeg har spillt et par online-kamper (10 ellerno) og aldri opplevd en lag-fri kamp... muuuulig det er fordi den trådløse routeren er på andre siden av huset fra wii-en, og signalet må gjennom et par vegger og gulv før det traff wiien, så mulig det er min feil... ehe... :$
[/b]
Jeg bruker USB dongelen, og den må gjennom to vegger og ett gulv for å nå Wiien min (som er i omtrent andre enden av huset). Men jeg har opplevd mange flere lagg-frie kamper enn kamper med lagg... Og den er da svakere enn en ruter :blunk:
 
#98
SITAT(Yetipants @ 15.06.07, 00.41) 70369
Mii-en min heter - sjokk! - Yetipants, forresten. Mekka den med litt rennende goth-eyeliner og sånt for å være kul.
[/b]
Få se da, legg meg til!

:p

Tales: Det var ett par heftige kamper vi hadde, var det ikke?
 
#99
Det var det. Det var ett deprimerende resultat i første omgang(1-7) Jeg følte for å gi opp der og da. Men i andre(4-2) og tredje(4-5) gikk det bedre og det var noen flotte kamper.

Klaymen trenger å øve mer forresten ^_^