[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Begynte å spille Mass Effect 3 i går er det noen spesiell rekkefølge jeg brude spille DLC'et
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
From Ashes først, iallfall. Ta den tidlig så du får med deg han SUPERHEMMELIGE kisen så lenge som mulig.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har kjørt gjennom From Ashes og Leviathan nå burde jeg vente med Omega til etter at jeg har gjort siste oppdraget sånn som med Arrival DLC'et til ME 2



edit: var vist ikke ferdig med Leviathan alikevel en undervannseksjon igjen
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gå for broke, ta alt før du gjør ferdig storyen deilig og overpowered.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
..og her er trailern. Die Hard i the Citadel? Ser ut som en gigantisk haug med fanservice ihvertfall.


En kjølig midd dette. Blir sikkert å kjøpe, hvis ikke anmelderne sier det suger. Testa aldri Omega fordi det så ut som noe dritt, men kommer sikkert til å kjøpe det en gang også.
 
Ser ut som det skal kjøpes uansett. Skal si ifra hvis det suger tissefant.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Blir å kjøpe siden det er Mass Effect, hold tråden aktiv så jeg husker å gjøre det når jeg får tid.
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, pakka er i to deler på 360 fordi den er for stor. Resultatet er at man må kjøpe og laste ned første del og så gå inn i sjappa og finne del 2. Det står ikke skikkelig nevnt noen steder så det kan være greit å nevne.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
får error når jeg prøver å installere DLCet på mesterasen bonde maskinen (ps3)
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
ha ha fant ut at jeg ikke hadde noen save punkt før etter at jeg har tatt ut Chronos stasjonen så ikke noe DLC på meg før jeg får spilt igjen om Mass Effect på nytt
 

Lodin

Der Waaaah
Etter kjempebomba sin positive hype av Citadel forrige uke kom jeg fram til at jeg ikke har no valg. Sitter nå å editer en ME2 save med en maleshep fordi jeg ikke gidder å spille de to forrgie igjen. Så får vi se om det er no bedre med ny slutt og de to andre DLCene pluss alt det andre rælet de har sluppet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får vente på denne utgåva, Lodin.

 

Lodin

Der Waaaah
Hadde glemt hvor lang introen er! :brainfuck:
Men det funka ihvertfall å hacke en save. Det vil si, jeg satte det til at Sheppen min har pult alt som pules kan. Så får vi se hvordan spillet tolker det. =D
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Noen som har prøvd Mass Effect 1 på PS3 er det slik at valg gjort i det følger over i Mass Effect 2 eller må man pløye gjennom det mosjon tegneserien og gjøre valg der