[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I Action Mode blir da historien fortalt automatisk og man tar ingen valg, Story Mode er det motsatt med skytinga satt på easy og man får velge replikker i samtaler mens RPG Mode er begge deler. Hvorfor faen trenger spill dette?
Fordi noen foretrekker skyting, noen foretrekker ærrpegeing og noen liker begge deler og Bioware har mer eller mindre sagt at Mass Effect 3 skal bli enda mer mass-market enn de to forrige, detta ække vanskelig folkens. Minste felles multiplum og sånt. PS drit i å klage, velg Story eller RPG og kos dere med det. Med tanke på hvilken utvikling Mass Effect-serien har hatt blir dette det feteste hvis statistikken slår til.

Lodin

Der Waaaah
Her er forøvrig det neste spillet deres. Navn og hva faen det er skal avsløres på VGA neste måned, men det ser jaggu ikke ut som mye til RPG. Fordi Bioware is dee~ad!

Novastrum

Feminist-elitist
I Action Mode blir da historien fortalt automatisk og man tar ingen valg, Story Mode er det motsatt med skytinga satt på easy og man får velge replikker i samtaler mens RPG Mode er begge deler. Hvorfor faen trenger spill dette?
Skuffa over at det ikke er en Gay Mode hvor man slipper alt unntatt homo.

Halky

Veteran bruker ;)
Damn ME3 blir dyrt ;S Spillet blir jo ikke å finne på Steam, men heller på EA's egen Origin butikk og der er prisen for CE utgaven hele 599 kr :S Betalte langt mindre for CE utgaven av ME2 på Steam i fjor eller 09, husker ikke helt når jeg bestilte det xD Men ja EA vet og ta seg godt betalt for spillene sine på sin egen butikk :(

Får håpe det også vil komme på Steam, da jeg har begge de to andre spillene der :) Skal ha det uansett, kan ikke gå glipp av denne slutten her :D Og det skal selvfølgelig spilles i RPG mode, må jo ha med meg alt :)

Skuffa over at det ikke er en Gay Mode hvor man slipper alt unntatt homo.
Da hadde dette kanskje vært det første Mass Effect jeg hadde brukt penger på.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det står et soleklart spørsmålstegn i artikkelen og den prøver ikke engang å skjule at det er ren spekulasjon. De synes til og med det høres litt søkt ut.

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel, jeg vet ihvertfall at det er bekreftet via C&Cs facebookside at et nytt spill er underveis, uten noen flere detaljer enn det. Så det er litt backing for spekulasjonene, uten at jeg helt velger å bli superentusiastisk ennå.

Men om det skulle vise seg at det er sant, vil dette være meg -> \o/

Bumper denne opp fra side 3. To måneder igjen nå...

Men først skal vi få kose oss med singleplayer og multiplayer-demo fra 14. februar.

What content will be included in the Mass Effect 3 demo?

There are two sections in the Mass Effect 3 demo, both included as part of a single download: The single player section includes 2 areas: the opening level featuring the Reaper attack on Earth, and a level further into the game where Shepard travels to an alien home world to seek their assistance in the war effort. This will be approximately 1 to 2 hours of content.The co-op multiplayer section includes 2 maps: Slum and Noveria. This section will be open to players who have qualified for the early multiplayer access as of Feb 14, and will then open up to all players on Feb 17.[/b]

How do I qualify to play the co-op multiplayer section before Feb 17?

The early access program for the demo’s multiplayer section begins on Feb 14, 2012To gain access to multiplayer in the demo any time between Feb 14 and when it opens up for everyone on Feb 17, a player must have met one of the following criteria:
Own Battlefield 3 and have activated BF3’s Online Pass. Logging into the demo using the EA Origin Account linked to that Online Pass will automatically unlock the multiplayer section of the demo. Note that you do not have to enter a code anywhere – if you have activated your BF3 online pass, the multiplayer section of the demo will be unlocked for you when the demo goes live.Participate in an early access program that will be announced on Feb 7, 2012 – watch this site for more details.

Lodin

Der Waaaah
Hvis ikke får man ikke den rustninga til Amalur og den skal jeg ha. Samme med Amalur, spiller man demoen av det får man en rustning til ME3. Pluss at man får no gunnere og shizz til fullversjonen av ME3-demoen. Demoen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, da får vi se om jeg rekker å skille meg før 14. feb.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Eh, er jo masse kjendiser som har stemmer i ME2 så hvis han fikser biffen er det vel ikke noe å grine over.