[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Hvis du skal gjette, hva vil du tippe er det avgjørende plottelementet i forholdet mellom Adam og Samus? :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
 

demake

Seksuelt godteri
#86
Hva Thinaran sa.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#87
Vel.

Uten tvil jævlige nyheter, MEN om det mot all formodning skulle fungere slik at noen kunne komme inn i ditt spill og ta kontroll over en i et party på tre (som det jo pleier å være) og coop-e på den måten er det potensielt ikke like forferdelig. Om man tar over en av de vanlige eller får ta med seg sin ME-figur inn i spillet vet jeg ikke helt med, men misforstå meg rett: Deathmatch og Capture the Flag; vil ikke ha.
 
#88
Så lenge singleplayeren er sånn som det skal være gir jeg faen, jeg vil bare spille Mass Effect og få med meg slutten og håpe på at det eier. Og det blir det å gjøre. Det blir å eie.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#89
Seriøst hvem faen bryr seg om MP i Mass Effect.
 

Lodin

Der Waaaah
#92
Nedtelling til de annonserer at PC-versjonen krever Origin og ikke selges på Steam og hele internett dør på seg i overaskelse, ræg og indignasjon.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#93
Mer da:

“Mass Effect 3 plays, to all intents and purposes, like a straight-up third-person shooter,” wrote Martin Robinson in his preview piece, praising the polish of the title’s gameplay and drama, but also stating that the series now seemed to have “gone from an RPG with shooter elements to a third-person shooter with light RPG touches”.
...

A great many BioWare fans – myself included – fell in love with games like Mass Effect precisely because they are not Gears of War. When we hear the company’s marketing chief David Silverman describe Mass Effect 3’s “action-adventury gameplay”, talk about the series “breaking out and going truly blockbuster”, and read – quite unsurprisingly – that the boss of publisher EA has spoken of “adjusting the gameplay mechanics…to address a much larger market opportunity”, we all know the score. BioWare and their partners want to broaden the series’ appeal and sell even more games. The trouble is, they are in danger of alienating their sizable and passionate audience by doing so.
Jeg... jeg bare...

Kilde = FMV Magazine
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#94
:penga:
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Dette har jeg hatt misstanke om en stund siden ryktene om MP osv. begynte å spre seg. Jeg har satt forventningene deretter også.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#96
Problemet er jo at vi kjøper det (på launch) uansett.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#98
Nå var ikke Dragon Age 1 like fett som ME1&2 tilsammen heller.

:)

Edit: Ok arrester meg hvis jeg tar feil, men anmeldelsene skal være rimelig "sinnsykt jævlig" på Nabbeskalaen for at de av oss som elsket ME1&2 utsetter kjøpet.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#99
Problemet med DA2 var vel at det ble rusha og forsøkt "Mass Effect"-a, dvs. bli mer likt ME. Det samme problemet har vel neppe ME3.