[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg lolla ut høyt fordi det er nøyaktig slik jeg forholder meg til Miranda :laugh:
Hun er eneste figuren jeg ikke fikk lov å gjøre loyalty-missionen til, og vil ikke en gang snakke med meg mot slutten av spillet.

Men likevel så overlevde hu av en eller anna grunn :penga:

Negativitet rundt ME3? Hvor? Selv synes jeg demoen var passelig awesome på de områdene jeg føler det er mulig å dømme den (man får åpenbart ikke så mye ut av storyen i en demo). Grafikken er tydelig pussa opp (dog jeg kan være enig i merkelige animasjoner), skytingen føles veldig tight og tilfredsstillende, og voice acting, musikk og kamerasetting i kuttscenene var top notch. Men det er bare min mening. Hva er det folk klager på, egentlig?

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg våget meg innom Bioware sine forum (lurte på ett og annet ang flerspillerdelen), og der var det stort sett raeg, ja.

Etter et par søk for å finne ut om man kunne respecce eller rerolle i demoen (bro tip: det kan man ikke) så kom jeg over flere innlegg hvor folk påstår de kansellerte forhåndsbestillingen (avforhåndsbestilte?) pga dill. Hvorfor kan vi velge bort rpg-delen i options? :qq: Hvorfor må vi låse opp ting i flerspillerdelen? :qq: Det er for mye skyting og for lite story :qq: Jeg får ikke 100 fps på nettboka mi som har 60hz-skjerm :qq: Det er helt tydelig at Bioware har gitt opp på serien fordi jeg fant en plotthull :qq: noen var slemme med meg i multiplayer :qq:

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Følte litt hype etter traileren, ble konfrontert med det Origin-pisset for første gang, den vil ikke ta i mot noen av emailsene mine av en eller annen grunn, døde links i chrome, nope.avi

Husker du teaseren til teaser-traileren til traileren til spillen?
Vel, her er traileren!

(Som egentlig bare var extended teaser-trailer)
((Jeg vil ha dette spillet. Nå! (Og jeg beholder Ashley i NG+ av.. estetiske grunner)))

Lodin

Der Waaaah
De to av dere som går for dette på PS3 kan kjøpe det på PSN. Får med no rifle og no annet dill om man preordrer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Har mer med at det er som å se to tilbakestående unger sitte i en sandkasse og kaste hundebæsj på hverandre siden hu eksploderte på twatter. :v

Heksejakt, personagrep og mobbing. Jeg driter i hvordan hu har reagert på twitter, for ingen skal trenge å bli oppringt av en gjeng drittunger fra internett som har bestemt deg for at du er "pesten som ødelegger spillen MIN". Vistnok basert på fabrikerte forumposter. Det er kvalmt og jeg hater alle som har tatt del av det.

Lodin

Der Waaaah
Ellers da? Som alltid ræger buttnerdene fordi Bioware våger å røske ut deler av spillet og laga DLC av det. Det er da et mission hvor man bla. møter Zaeed og rekruterer han Protheanen med den jamaikanske stemmen. Den følger med spesialutgaven, men om man ikke copper den må man ut med tilsvarende 800 MS funbux. Tipper verden går videre.
Forøvrig følger det og med en N7-patch i spesialutgaven så gled dere til å se meg med den på ByDel Skroa. =D

8 dager igjen awwwwwwyeah.

Som sagt tidligere spiller jeg en time her og der innimellom for å spille igjennom toern igjen, og jeg har jaggu ta ikke lange biten igjen. Det gjenstår bare å få Justicaren loyal og å fullføre Firewalker og Overseer så blir det noe IFFings før jeg gjør ferdig hele dritten, forhåpentligvis uten å drite meg ut på sistemissionet.

Kjenner at kroppen min klargjøres så til de grader.