[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Jeg følger planen, gjorde ferdig Suicide Mission i går (syns å huske det var lengre sist gang jeg spilte det? men men) og FAQa det opp for å unngå at noen daua, siden hovedsaklig er grunnen til at jeg spiller hele dritten om igjen. I dag og i morgen skal jeg wrappe opp alt og gjøre både kroppen og xboxen klar (20gb harddisk :penga: ) til torsdag. Alt går på skinner. Dette blir bra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fant ut at livet er for kort til å spille gjennom Mass Effect 2 igjen, så jeg lasta ned no savings og dro til byen med en savegame-editor. Funker det også, Biscuit Shepard lever igjen. ^^

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
9 og 9.5?! Elitiske spilljournalistfitter.

På fredag er det jobbøl med sjefen så kan ikke takke nei. :(

CockMcBalls

El Sabor Professional
Eurogamer gir full pott, og jeg er herved bitt av hypebasillen. Elkjøp sendte spillet tidlig i dag, tør jeg håpe på ME3-ing allerede i morgen? Dama skal for øvrig jobbe hele helga så jeg kan prompe fra AM til PM til AM guilt free! :D

Shinra85

Spillegals effort emo

3.25 uti denne vidoen er Sheriffen

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, ser ut til at både multiplayern og valg i tidligere spill er mer avgjørende enn Bioware er villige til å innrømme. Blir vel nødt til å pine meg gjennom no coop da.

demake

Seksuelt godteri
Jeg kommer ikke til å spille gjennom de første to igjen bare for å få en sunshine ending i treern.
Og jeg kommer i alle fall ikke til å spille sammen med andre mennesker for å få den "beste" slutten.

Ser frem til en ulykkelig faens slutt fordi det er sånn jeg ruller.

Hvis første forsøk er canon, er jeg fucked. Hele mannskapet strøk med i slutten på toern. Var bare Miranda og Krogan som overlevde.:(

Jeg har rundet det allerede. Reapers egentlige oppdrag er å gjøre hele universet homofilt. /spoilers

Du kan bruke save game editor for bedre valg (selv på 360), sånn hvis det er krise. Personlig tenker jeg å spille igjennom vanlige oppdrag på hovedfila, gjøre bar minimum på andrefila (paragon) og så lage en komplett fil bare for å teste den slutten. Først da tenker jeg at jeg er skikkelig lei ME3 og kan fortsette med skolearbeid?

Batarians kommer til å hate meg etter Arrival D;
(Arrival spoiler, ikke ME3)

Har spilt et par timer nå og storkoser meg. Ser ut som at de skjønte at de dummet ned våpen-systemet i toeren altfor mye. Kan ha to mods per våpen, men ser ut som man slipper å mikrostyre det så mye som i eneren.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Eurogamer gir full pott, og jeg er herved bitt av hypebasillen. Elkjøp sendte spillet tidlig i dag, tør jeg håpe på ME3-ing allerede i morgen? Dama skal for øvrig jobbe hele helga så jeg kan prompe fra AM til PM til AM guilt free! :D
Vil bare gi en brofist for den her. Jobbhelger for den bedre halvdel kan ofte være hella nice.