[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Lodin

Der Waaaah
Hvis første forsøk er canon, er jeg fucked. Hele mannskapet strøk med i slutten på toern. Var bare Miranda og Krogan som overlevde.:(
Jeg skjønner ikke engang hva faen slags valg du har tatt i det spillet. XD Samtlige party members overlevde hos meg mens jeg dreit i resten av crewet siden Eve tok over mesteparten av driften så jeg gadd ikke sende noen med dem tilbake til Normandy. Regner med at det får noen negative følger i 3. Det og at ganske mange av rasene der ute hater Sheppen min siden hu er max dick.
Når det er sagt kan man og grinde planetscanning som vistnok er enda verre enn i 2 for å bedre sluttresultatet sitt. Vi får se åssen det går, men jeg kommer ihvertfall til å spille litt multi etterhvert og.

demake

Seksuelt godteri

Lodin

Der Waaaah
Jo også er Mass Effect infiltrator ute. Det er da en shooter til iOS med likt kampsystem som storebroren hvor man spiller en Cerberus fyr som er lei av Cerberus. Vistnok helt ålreit og man kan bygge opp scoren sin i 3 med den så jeg vurderer. :ehm:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Gleder meg til å sjekke postkassa i kveld. Hvis det ligger der er det også spennende om EA kommer til å banne ræva mi og alle andre EA-spill jeg eier.

Lodin

Der Waaaah
Næh, Origin bare kjører en datosjekk på det når du prøver å legge det inn. Regner med de følger den vanlige leksa og unlocker rett etter tolv i natt. Med mindre du skal dille med VPN osv. da.

Spilla forøvrig litt Infiltrator nå og bortsett fra til tider knotete kontroll så var det ålreit til å være tredjepersonskyter på padde. Det er mye mer taktisk enn lignende spill så man bruker hele tiden cover og sånt som i storversjonen. ikke alltid spillet vil la en skyte på folk og da blir det ræg, men men. Når det funker og man mixer forskjellige våpen, biotics og cloak gir det en ganske awesome frihetsfølelse.
Paragon og renegade-valg har det og, men de bunner i grunn ut i at fyren ens enten oppfører seg som en dick mot folk eller dreper dem. Han har et litt røffere moralsk spekter enn Shepp. :p
Storyen er no vas om en Cerberus Infiltrator som går rogue når organisasjonen pensjonerer sjefen hans så han slår seg sammen med en Volus istedet. Hva dette har med storversjonen å gjøre erke godt å si, men det er i det minste fint at man hele tida finner intel som man kan sende til det og bedre den alltid overhengende scoren sin der. Greit nok å betale 50 spenn for.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Heh, Origin. Jeg spilte det første på Xbox 2Π så det to nesten ble spilt på samme maskin. Jeg hadde ikke pc før lenge etter jeg rundet ME2.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har en form for EA-konto som har blitt brukt til tidligere EA-spill på konsoll, og antageligvis ME3-demoen også siden jeg ble kicket midt i en multiplayersession fordi jeg "mistet forbindelsen til EA".

Lodin har rett. Før var det diverse EA-kontoer (FIFA-spillene hadde sitt eget system osv) mens nå har alt blitt merga til Origin. Selv når man skal teste demoer må man knytte det opp til Origin-kontoen, noe som resulterte i tre jævla mailer fra dem umiddelbart etter at jeg starta opp Kingdoms of Amalur-demoen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men er Bioware-kontoer knyta opp mot EA på noen måte? Måtte jo regge meg hos BioWare for å skaffe DLC til ME2, men har i ettertid mekka Origin-konto. Grein litt da alle brukernavna jeg ville ha var opptatt, men kanskje jeg har en annen Origin-konto uten å vite det? :eek:

Lodin

Der Waaaah
Sånn jeg forstår det ble Bioware sine greier slått inn i EA sitt kontosystem lenge før Origin. Uansett er det samme greia siden dette står på kontosida mi der:
Origin Account Associations
Email Address:
The Origin account that you are currently logged in to on the BioWare Social Network has the following services/console accounts associated with it.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, er samme greia. Logga inn med EA-kontoen min da jeg spilte Reckoning-demoen, og på BioWare-sida ser jeg at jeg har Reckoning-DLC i vente på Mass Effect 3 for eksempel.

Lodin

Der Waaaah
Men lot du tida gå helt ut i demoen? Man må det ellers får man bare rustninga og ikke chakram launcheren. :penga:
Driver å laster ned demoen på nytt.
Sånn ellers dukka det opp i posten istad så nå er det meste klart.

De merga ihvertfall SW TOR kontoen min med Origin kontoen min under swtor beta.
Det var litt :penga::argh:

Hvordan er combat i ME3 mesterrase versjonen?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men lot du tida gå helt ut i demoen? Man må det ellers får man bare rustninga og ikke chakram launcheren. :penga:
Haha nei. Prøvde å installere demoen på nytt nå, får ikke lov.

Shinra85

Spillegals effort emo
Yetipants skrev:
Haha nei. Prøvde å installere demoen på nytt nå, får ikke lov.
Sånn går det når du skal drive med snarveier her i livet! Realiteten hopper opp og biter deg rett i brunøyet!