[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Lodin

Der Waaaah
Næh, ikke no oppslagsverk her. Dette er bare ren pew pew med littegranne prating og nada valg så det hadde vært rart.
Du tenker sikkert på den appen som skal dukke opp som lar en sjekke åssen det går i krigen ens om galaksen. Den er ikke ute ennå, men jeg kan tenke meg den har med codexen.

Terje

mostly harmless
Fikk telefon istad om at jeg kan hente mitt forhåndsbestilte Mass Effect 3 nå. :smugdog:

Har ikke fem øre før jeg får lønn imorra. :penga:

Er ikke du liksom voksen og etablert og faen da. :penga:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn går det når du skal drive med snarveier her i livet! Realiteten hopper opp og biter deg rett i brunøyet!
Ja, jeg var rimelig kjip mot EA der, istedenfor å spille ferdig demoen kjøpte jeg hele spillet og spilte det i førti timer isteden.

Uansett, grine over et bonusvåpen til ME3 gidder jeg ikke. Skal en tur til Hamar og coppe skiten på Elkjip eller tilsvarende billigsjappe i morra.

Shinra85

Spillegals effort emo
Ja, fy faen. Ikke mye dedikert gamer

Terje

mostly harmless
Er ikke du liksom voksen og etablert og faen da. :penga:
Voksen blir jeg aldri. Aldri, hører du!?

Men jo, har vanligvis god kontroll på økonomien og det er ekstremt sjelden jeg blir så raka som akkurat idag (brukte de siste spenna på diesel i formiddag). Grunnen er at jeg hadde et drøyt men forsåvidt godt planlagt utlegg forrige uke. At jeg greier å organisere økonomien til at slikt går med en stakkars håndtverkerlønn uten å måte rote med kreditter skryter jeg heller litt av. ;)

Men tok ikke høyde for at ME3 skulle bli tilgjengelig en dag tidligere. Så faktisk ikke den komme. :penga:

Lodin

Der Waaaah
Jeg hadde samme problem som mange andre og fikk ikke importere trynen til Sheppen min. Sålangt virker det som det skjer når man importerer en karakter fra 1 til 2 og ikke endrer noe på utseendet når man starter det. Da klarer ikke 3 å lese savefila. Bioware driver å ser på det, men imens fins det i det minste en løsning for mesterrasen. Her er ei side som forklarer åssen man skal lese seg fram til en kode man kan plotte inn i fjesmakern til 3 og få alle drømmer oppfyllt. Heldigvis er det en link nederst på sida til et enkelt script som automatiserer dette, men det funker bare for Femshepper.
Jeg fikk det til å virke, men måtte endre hår og sminke. Ikke så mye jobb så nå er endelig kroppen min klar.

360-filene er ikke krypterte så du kan overføre saves og gjøre akkurat det samme.

Lodin

Der Waaaah
Lul nei, kjøpte fysisk spesialutgave. Tipper det er som med BF3 og Syndicate at Origin sender deg en mail iløpet av dagen med en kode for å unlocke det shizzet.

Spella forøvrig en runde multi nå og det var ok når jeg brukte mer enn et halvt minutt på å sette meg inn i det og hoppe ut i et random game. Nå er Adepten min, Rock Lodster klar til å rocke universet med sniper og biotics. =D

Fikk det i posten i dag, splooga litt. Fy faen. Dette er saker.
Er jævli gøy å være biotic i denne spillen, fikk mye igjen (kanskje for mye) for å ha spilt før?

Fikk forresten stress for Arrival-valget mitt helt på starten =D

Lodin

Der Waaaah
We're contacting you today regarding your recent purchase of the Mass Effect 3 Xbox 360 game. It appears there may have been an error when fulfilling and shipping your order. We've received reports that some customers may have received Madden NFL 2012 Xbox 360 instead of the intended product.

To correct this error, a Customer Service Representative will be contacting you at the phone number provided by you within your account to arrange an advanced replacement, if necessary. The Representative will also arrange an RMA with a prepaid return shipping label. Please note that when arranging advanced returns, we do require a credit card number to be on file in the event the originally-shipped product is not returned. Please expect this call within the next 2 to 3 business days; of course, you may contact Newegg customer support earlier as well if you wish.

We deeply apologize for any inconvenience this may have caused. As a courtesy, your advanced replacement game will be shipped via overnight delivery at no additional cost to you in the hope that you receive your game as quickly as possible.

Sincerely,
Newegg Customer Support

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay så hvordan i faen får jeg Mass Effect 3 til å skjønne hvor ME2-savene mine er? Og ikke si at jeg skal trykke på "Copy Saves" i launcheren, for det er ingenting som heter det der. :argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøv å spill på 360 istedet.
Er det en gang svak trolling når responsen min er å riste sakte på hodet med et trist ansiktsuttrykk?

Edit: Ende-faens-lig.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Origin vil ikke hente filer som ligger under /steamapps?