[Multi] Max Payne 3 [PS3, X360, PC]

#21
Nettopp ://

hehe, GBA versjon av max payne faktisk, var det med slow-mo og eller? ^^

nei, var vel ikke ekslusivt mht. kontrakter men på den måten at det først kom til PC..

litt spent på hvor historien går herfra da, tidligere var det jo stort sett hevntokt det gikk i, og man brydde seg virkelig om mannen som hadde mistet familien på grunn av et psykotisk dop(if memory fails=flame) og hans nedadgående spiral mentalt og fysisk.

Nå skal han kjempe for seg selv.. eller? Ta missions som supercop? Eller skal de dra familieplottet enda lenger?... humhumhum...
 
#23
Max Payne 1 og 2 eide noe inn i granskauen, hadde regna med at vi skulle få et nytt spill etter filmen (var litt redd for at det skulle bli "Max Payne: The Official game of the movie") men kjekt at det kommer så fort. Bring it on!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#24
Spørs om ikke dette er deres måte å kjøre damage control på, filmen var vel ikke det helt store(har jeg lest da).
 
#26
Its that guy. Again.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#28
Så lenge han ikke har et jævla feit søskenbarn som vil bowle hele tida, er jeg game.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Sånn ellers sies det at greia skal foregå i Brazil av alle steder. Det også er Max blitt avhengig av smertestillende. :ermm:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#32
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Det også er Max blitt avhengig av smertestillende. :ermm:
Enda mer avhengig, da eller? Han var jo pillevrak de luxe i de forrige.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#36
nei.. NEI... NEEEEEEEEEEEEEEEEEI!

Ikke voldta dette Rockstar.. please? IKKE VOLDTA DETTE!!!!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#38
Dette minner mer om Miami Vice enn noe annet.
 
#39
Det som gjorde Max Payne 1 og 2 så fett var at det var så stemningsfullt og var dødsfet noir i stilen. Dette ser bare kjipt ut, brasil og jungel høres ikke helt Max Payne ut, men jeg lar tvilen komme dem til gode inntil videre.
 

oma

Village Drunk
#40
Det som gjorde Max Payne 1 og 2 så fett var at det var så stemningsfullt og var dødsfet noir i stilen. Dette ser bare kjipt ut, brasil og jungel høres ikke helt Max Payne ut, men jeg lar tvilen komme dem til gode inntil videre.
This. Dog, utvikling er jo bare bra. Fyren bak Payne and Redemption senser en connection med at Valkyre er lagd i Brasil in the first place, og at det er noe der.