MegaGames Oslo - Spillegalia

demake

Seksuelt godteri
#22
Høres ut som en deal. Er vi enige om å gjøre det slik?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#23
Vi får vel nesten bare gjøre det.
"andre fra Spillegal.no"
Også kan vi sende dem en ekstra mail bare sånn i tilfelle. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Jeg vil være menneske! Hva tenker dere?

Og burde kanskje holde å legge "andre fra Spillegal.no" i kommentarfeltet. Men hvor mange blir vi egentlig? Og hva med Peppes-greia etterpå, jeg er fleksibel men tar utgangspunkt i hva dere er gira på.
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#25
peppes-greia tror jeg at jeg potensielt klarer å styre meg for, hadde vært chillere å henge med SG-folka etterpå.

Men da registrerer jeg meg, velger menneske og skriver:
Andre fra Spillegal.no
 

demake

Seksuelt godteri
#27
Er det mulig om vi som tar turen over fjellet får kræsje hos Schtøggeoslo- eller fiiiiinedrammensboere?
 

demake

Seksuelt godteri
#30
Hadde kanskje vært gøy å snakke med andre deltagere på Peppes etterpå?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Okay greit peppz, om jeg begynner å gråte og vil hjem er det nok ingen krise om man dropper plassen sin men kunne tatt til takke med SG-øl.

Da tar jeg forutsigbart nok statsminister jeg! Har registrert, skrev "Andre fra Spillegal.no" i feltet og forklarte kjapt i feltet med diverse informasjon, sa vi er fleksible om vi melder på fler enn 6 men ja går seg til!
 
Sist redigert:
#33
Spillegalias Forsvarsminister representin!

edit: buu Agradula!

Spillegalias utenriksminister representin!

PS: Har mulighet til å ha to pers på overnatting.
 
Sist redigert:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Vi som arrangerer spillet kan ikke garantere at de andre spillerene vil oppføre seg og spille

redelig. Du må akseptere spillets natur, og at de andre vil lure, svindle, forvirre og ødelegge for

deg. En trussel fra verdensrommet er tross alt ikke en lek.
Muahaha
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#35
Men da får vi flere ministere på samme post da eller? Skjønner ikke noe jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#36
Nei, men ett land/lag/gruppe er 4-6 folk som fordeles i de forskjellige gruppene, jeg ser for meg "scientist" og slikt om vi blir fler i landet enn det det er satt opp ministerroller for. Det er derfor vi burde strukturert det litt på forhånd om vi blir mer enn én gruppe (aka mer enn 6), er litt mer up in the air nå men ikke nervøs, et går seg garantert til.

Jeg er skikkelig gira, sett masse på videoreportasjer, hører på podcaster og ja generelt, kan være ganske nyttig for å få en oversikt over hvordan ting funker, det er ganske mye å forholde seg til så blir nok litt overveldet med informasjon når vi ankommer.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#37
Men man får jo informasjon sendt i posten.
Også vet vi jo faktisk ikke om vi får plass heller, men er enig i at vi kunne koordinert det litt bedre.
Når (JA, NÅR) edit: man får dritet i posten så ser man jo litt bedre.
Tryggve! Du må regge deg!
 
Sist redigert:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38
Er egentlig ikke redd for at det ikke blir plass, føler det har vært ganske lite hype rundt det men kan jo skje naturligvis.
Men ja jeg ser for meg å sende en rask e-post eller lignende før de sender ut informasjon i posten (posten, posten), men Festhesten må registrere seg og greit å vite hvor mange Bergen SG stiller med og evt. hvem, med mindre Oslo-SG er et land sammen og Bergen et annet/aliens/media som ville løst alt.

Edit: 5 ministerposter (poster poster) + other! Da for eksempel "forsker".
 
Sist redigert:
#39
Hei! Så kult med engasjement rundt kjempespillet. Ser vi har vært litt utydelige i informasjonen, hvert lag kan ha inntil fem spillere. Vi sender ut påmeldingsbekreftelser om litt, men jeg kan avsløre at jeg har registrert hvert fall en del av dere.

Velkommen skal dere være!
-Halvor, medarrangør.