MegaGames Oslo - Spillegalia

demake

Seksuelt godteri
#42
Påmeldt! Dette blir å eie!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#43
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
#47
Team Bergen reporting in!

President Stavaas
Visepresident Van Der Plas
Angrep...jeg mener forsvarsminister Hausvik
Utenriksminister Oma
Forskningsminister(?) Rekand

Ser frem til å se alle sammen der. Tusen takk, Halvor! Har vært keen på dette helt siden jeg så Shut Up & Sit Down sin reportasje fra Megagamet de deltok på.
 

oma

Village Drunk
#49
Jeg lover, ærede keiser Demake visste ikke om krigsleirene Hausvik (eller @Waloran) hadde satt opp i deres terretorie, dette er en stor overstridelse av våres avtale og vi beklager det. Men det viser seg at det derimot er noen Bergenssympatisører i dette området, så vi har ingen planer om å trekke ut.
 
#50
De er forskjellige land, Agridula. USA, Kina, Russland, Storbritannia, Brasil, Frankrike og Japan. Vi skal ha et møte på onsdag på Sub og se om vi får plass til India også, men det spørs.
 

demake

Seksuelt godteri
#51
Hully hully, lice and cully.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#52
Jeg kan godt være Colombia! Neida men da blir det to Spillegalgrupper, blir så bra! Får kanskje ikke plass til noen corporations?
 

demake

Seksuelt godteri
#53
Halvor: får vi vite hvilket land og roller vi er i forkant så vi kan få kostymene i orden?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#54
Tror det går ut i informasjonen som sendes i posten. Kanskje demake kan låne en labcoat til vår forsker og :D
 
#55
Dere får en mail i ettermiddag/kveld med kort info om land og rolle. Så sender vi ut langt mer detaljerte håndbøker et par uker før spillet. Nå tror jeg forresten dere har klart å fylle opp resten av menneskeplassene, så vil dere ha med enda flere må de spille romvesener eller presse.
 

oma

Village Drunk
#56
Jeg hadde egentlig mest lyst til å spille presse, Aliens kommer? HVEM BRYR SEG?! Prinsesse Diana gikk med denne kjolen i går.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#57
@Yetipants ?


@oma laget du er på har notert hva dere ønsker å spille, da har nok noen sagt dere vil være mennesker/land.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#58
Når får.man bekreftelse på om man er registrert? Jeg har ikke fått det ihvertfall.
 

demake

Seksuelt godteri
#60
Jeg hadde egentlig mest lyst til å spille presse, Aliens kommer? HVEM BRYR SEG?! Prinsesse Diana gikk med denne kjolen i går.
Det humres!

Men hvilken farge er den?