MegaGames Oslo - Spillegalia

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#61
Sweet. Fikk inntrykket av at selve registreringen var informert om allerede og at de som var bekreftet skulle få mail i kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Sånn. Jeg skrev bare "andre fra Spillegal.no" og forskningsminister. Okay?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#63
Håper du rakk det da hvis du registrerte deg nå.
*krysse fingra*
Worst case så kan jeg forsåvidt være hva som helst.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#64
Jada tror det holder, nå har vi jo også en direkte linje til en arrangør så det går seg sikkert til! Oppdaterte også min registrering med hvem Oslo-SG er (Thomas, Tony, Jonathan, Tryggve og Filip) og med Halvor i tråden bør det gå fint^^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#65
Awwyeah!





Ser ikke ut til at Tryggve kom med i landet vårt, kanskje det ikke var nok deltagere så han måtte fordeles? ( @Halvor Kolsrud )

Utover det har jeg lyst til å anskaffe sånne bereter/alpeluer og masse baguetter! Ahhh, oui oui oui! Litt artig å kle seg så man skjønner hvilket land man representerer ;p Må nevne jeg har sett, hørt og lest dritmye i det siste men ikke hørt noe særlig fra noen som har spilt Frankrike, men for å være heeeeelt ærlig tror jeg ikke det har så mye å si hvilket land man konkret er; inntrykket mitt er at hvert land vil motta noen "mål/ambisjoner" man kan jobbe mot men ja, om noen har lyst til å ta med oster og lage masse fylte snegler er det okay :D
 
Sist redigert:
#67
Velkommen! Hva Frankrike innebærer i praksis får dere ikke vite før ting kommer i posten om en måneds tid. Det var dessverre en i gjengen deres som var for seint ute. Han har fått valget mellom å være romvesen, presse eller å stå på venteliste som menneske. Det er mulig vi får åpnet noen flere plasser etter hvert, men jeg kan ikke love noe.

Og husk å betale i tide! :)
 

demake

Seksuelt godteri
#68
Hmmmm...what to wear?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#70
Russland :D :D

Takk @Halvor Kolsrud , blir moro uansett så får vi se hvor Tryggve ender opp^^
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#72
Men nå er jo ikke tryggve på laget til noen. Og han sa han skulle være med før meg. Kanskje jeg skal be om å være alien eller presse eller No?
 
#73
Du er veldig velkommen som presse! Jeg tror det er en veldig artig stilling, men foreløpig er det bare en som har meldt seg til det, så masse plass. Send en svarmail på bekreftelsen du fikk om du ønsker å bytte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Vel, det VAR jeg som var for treig (skylder på ungene, det pleier alltid å funke). Så, øh. Dere kan bestemme.
 
Sist redigert:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#75
Tryggve og Agra kan bli enige om hvem av dere som går presse, bare gi beskjed så ordner det seg helt sikkert.

Senere kan vi snakke litt om de forskjellige rollene og hvilke egenskaper som er nyttige for de forskjellige, sånn i tilfelle noen har sykt lyst til å bytte.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#76
Jeg kan sikkert være presse jeg. Litt døvt å være loner, men presse kan sikkert være morsomt nok.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#77
Kan være alien og da, det eier sikkert!
 

demake

Seksuelt godteri
#80
Jeg gleder meg noe helt villt! Russland kommer til å representere hardt når det kommer til kostymer og props, så jeg håper Frankrike gjør det samma.