MegaGames Oslo - Spillegalia

Shinra85

Spillegals effort emo
Tror @demake destillerer egen vodka for å komme helt inn i Russer-rolla
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
er vel no lenings da eller no? Stalin? Så ikke før jeg kom på jobb at det var en en skjorte og knapper først. Kan jeg spørre hvordan dere lager den? er det no 3dprintings?
 

demake

Seksuelt godteri
Jos har 3D-printer \o/

ImageUploadedByTapatalk1456219546.153114.jpg
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
:O
Si ifra hvis dere trenger no modellings

Og dere vet at dere nå bare kan sende meg en melding så kan vi mekke brettspill-brikker ja?

Lag en original, lag en mold i sånn materiale man lager molds av og deretter no plastpolymershizniz for å masseprodusere. Kan starte butikk av detta vøtt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan si så mye som at istedenfor college fund så har vi 3D-printerfond her i heimen. Tanken er at når gutta kommer og sier "pappa, hadde det ikke vært kult hvis vi hadde hatt..." så kan vi bare stikke og lage det.

Ontopic: Håhåhå, baguette.
 

demake

Seksuelt godteri
ImageUploadedByTapatalk1456261656.892395.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
Mmmmm.... Gi meg 18 cm med Put-in!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare 18 cm? =D
 

demake

Seksuelt godteri
Plast med noe metalldritt i, vil jeg tippe.
 

demake

Seksuelt godteri
Så, vi er 4 stykker som trenger overnatting etter Megaspillet fra lørdag til søndag. Hvem vil ha besøk???
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg tror vi skal ha plass til en eller to stykk ihvertfall, men (!)!! ! (!) (!??!?!) (!)
Det er unger her og de våkner tidlig. typ... 0630.
Og da må de to heldige dele en sovesofa. yeaz.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis det frister med tilsvarende fantastiske kår (unger klokka halv sju og delings av noe sovesoffings) i tillegg til en strabasiøs reise ut i ingenmannsland så har jeg også plass til overnattings. Kanskje.
 

demake

Seksuelt godteri
Hvem sine unger står opp senest?