MegaGames Oslo - Spillegalia

oma

Village Drunk
#81
@Halvor Kolsrud Hvilke hjelpemidler er lov å bruke? Kan man bruke laptop/tablet/telefon for å holde kontroll på all informasjonen som vil flyte rundt?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#85
En Marius Erichsen har akkurat registrert seg som presse så jeg kan være presse og Tryggve kan være franskmann.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#86
Kan kanskje svare på e-posten med den informasjonen for sikkerhetsskyld som han beskrev, men da ordner deg seg bra, moro Marius blir med og!
 

demake

Seksuelt godteri
#88
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#92
Men ja. Det som er morsomt er at jeg vet hvem en av de som er presse er. Har spilt boggle med han en gang for mange mange år sida. trivelig fyr, så det lover jo bra.
 

oma

Village Drunk
#93
"Om alt går som det skal vil vi postlegge alle håndbøkene til dere 18. februar. Husk at disse er personlige, og skal ikke vises til noen, selv ikke de andre på laget ditt."

Megagamception.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#94
Gleder meeeeeg!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#95
Jeg kom over en side her om dagen som har samlet sammen en haug med reports/writeups fra tidlligere deltakere av spillet, disse er veldig ålreite å lese men finner ikke igjen linken (kan evt. oppdatere) men en ting jeg kommer over er hvordan pressen @Agradula kan lage en twitterkonto for mediet sitt, det kan være verdt å tenke på! Om dere går for det kan dere evt. gi beskjed så kan kanskje arrangørene spre brukernavnet elno.

Og denne traileren som demake posta på facebook er dritbra
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#96
Jepp. Jeg visste at Twitter er en av tingene pressen kan bruke. Skal snakke litt mer med de andre journalistene om hva vi kommer til å gjøre. Eneste jeg vet hittil er at jeg får brukt photoshop litt og at det kommer til å eie.

Var det denne linken du tenkte på, @justincase?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#97
Hvilken link? ;p

Om twitterfeeden kan kjøres på storskjerm, om det er tilgjengelig, er det sikkert sykt nice siden det sikkert er mer enn nok å følge med på sånn angående å få en avis i fingra. Så også noen lagde en greie på forhånd som "nummer 0" som ble utgitt ved starten av spillet.
Her er en writeup fra en pressefyr!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#99
Nei, men har den i en åpen tab hjemme så poster den i morgen eller noe, var en samling med linker til en haug forskjellige rapporter fra deltagere verden over, har allerede brukt mange timer på å lese rapporter og blir nok noen til ;p

Her er noen av mine favoritter sålangt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen