Metal Gear Online Beta (Beta key får du her)

#2
Skaffet en sånn kode før idag. Er det meningen at jeg skal taste koden inn noe sted nå? Eller når jeg laster ned?
 
#3
Man kan laste ned betaen den 17.april, da må du sikkert taste koden din.
Enten det eller så må du taste den etter du har lastet.

Spillet åpner sine servere den 21.april og går frem til 5.mai.
 
#5
Er fanatisk fan av MGS serien, men foreløpig kjenner jeg det ingen plass i kroppen at MGO kommer.
Online delen til MGS3 var søppel.

Jeg fatter og forstår ikke hvorfor alle spill skal på død og liv ha en multiplayer i dag.
Enkelte spill er bare ment for å være en herlig singelplayer opplevelse.
Kommer nok til å prøve det omsider, men jeg venter ikke i spenning.
Så lenge MGS4 blir teh shit :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Signet up jeg, så får vi se! Må bare fikle meg til en JP PSN-konto også... Også litt skeptisk til Metal Gear som online spill, men verdt forsøket!
 
#7
Prøvde aldri online delen til MGS3, men online delen til MGS 4 se stillig ut.... Ser litt tøft ut det tracking systemet...håper at de får det til :wizard:
 
#9
Den nedlastbare betaversjonen av Metal Gear Online vil lanseres på den europeiske versjonen av PlayStation Network den 17. april, i følge ny informasjon fra Sony (selve betatesten begynner imidlertid ikke før 21. april). Betatesten avsluttes 6. mai.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Men hvor faen får man tak i keys til den betaen, det lurer jeg på. Eller er det en offentlig beta som ikke krever registrering?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Joy. ^_^
 
#13
WHOOPTIDU! Jeg gleder meg stort til 21. april. Det mine damer og herrer. Det blir fantastisk. Regner med at styringen er ganske lik, hvis ikke helt lik MGS4, så dette er jo en fantastisk oppkjøring til det spillet jeg gleder meg mest til her i verden. Må nok kjøre et mgs maraton og runde alle spilla dagene før mgs 4 kommer. Har ferie fra og med 21. mai, noe som passer meg utmerket.
 
#14
Jo faen, dere må mekke dere en Konami ID for og spille.
Det er helt gratis og gjøre det, men dere må ha en slik for og komme i gang.

https://id.konami.net/

Vi sees online.
Eller dere ser meg ikke, jeg er bak dere og så sier det snap.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Fikk nettopp denne mailen av Konami, etter å ha fikset meg en japansk Konami ID for å spille MGS Online...

Thank you for using KONAMI ID.

However, we regret to inform you that your KONAMI ID has been deleted
due to the registration of false information. We would like to add that this is
in direct breach of the KONAMI ID Basic Terms and Conditions of Use clauses
"2.4 Prohibited Conduct" as well as "2.2 Registrant Information".

Your KONAMI ID will be deleted once you have read this mail.
 

oma

Village Drunk
#16
eid ^^

jeg derimot fikk ikke japansk id, etter å ha tullet med likt username som konami id, og feil konami id passord, noe jeg fant ut når jeg gjorde det på den europeiske :)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#17
Er det som jeg er blind, fordi jeg finner ikke betaen på hverken US- eller Eu storen. Noen opplys meg om prosedyren for å få tak i herligheten?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#18
Ett lite utdrag fra VG her idag om noen en nyhet anngående MGO:

Ifølge spillutvikler Konami vil den europeiske beta-testen av det høyprofilerte skytespillet «Metal Gear Online» være tilgjengelig for alle Playstation 3-eiere.

«Metal Gear Online» er flerspillerdelen av «Metal Gear Solid 4» og skal etter planen slippes 12. juni i år. Beta-testen vil være tilgjengelig for nedlasting i PS3-store fra onsdag 17. april, men vil ikke være mulig å spille før serverne åpner mandag 21. april.

- Beta-fasen vil inneholde to kart, fire spillmoduser, et SOP system som gjør det mulig for opp til 16 spillere å danne lag og dele informasjon og muligheten til å detaljert kunne skreddersy dine egne ferdigheter. I tillegg vil betaen komme med en auto-matching modus og en treningsmodus, heter det i en nyhetsoppdatering på nettsiden til Konami.

«Metal Gear Solid 4» er det siste kapittelet i den svært suksessfulle «Metal Gear»-serien og blir av mange regnet som den største spilltittelen som eksklusivt kommer ut på Playstation 3 i 2008. I et intervju med det japanske nettstedet Hatimaki, oversatt på spillbloggen Kotaku, fortalte sjefsutvikler Kojima fra Konami at de hadde problemer med å få plass til spillet på bare én 50GB Blu-Ray plate. Hadde spillet kommet ut på Xbox 360, ville det altså ha vært behov for fem eller seks DVD-plater.

PS: Mens den europeiske betatesten av MGO er åpen for alle, må amerikanere som ønsker å delta forhåndsbestille det ferdige spillet.

(VG NETT 16.04.2008 kl. 11:38, Sist oppdatert 16.04.2008 kl. 11:38)
Så det kan lastes ned idag, men ikke spilles før til Mandagen for da er serverene oppe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Var det onsdag, eller var det søttende april den skulle utgis?