Metal Gear Online Beta (Beta key får du her)

D

Deleted member 91

Gjest
#42
Jeg ser på drit som det her, jævla Konami ID og Game ID og faen i helvete, og jeg priser meg faens lykkelig for at jeg betaler Microsoft femhundre daler i året for at de tar tak i utviklere, klasker dem litt i trynet og sier "hei, dette her går faen ikke an, vi kjører det gjennom systemet vårt istedet". Det er faenmeg til å bli sinnsyk av, hvordan i helvete trodde man at dette var en akseptabel løsning? NNNNNGH
 
D

Deleted member 91

Gjest
#44
lol metal gear indeed. Sjekka nettopp Konami-siden, man får timeout hver gang man prøver å registrere konto fortsatt. Glimrende! :)
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#45
Slutt med klaginga det er gratis gå tilbake til jævla shitbox "live" som er nede hele dagen og koster 59 spenn i månedeHARBLGARBL
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#46
Nå, gir jeg faen. Har forsøkt å få signet opp med en Konami ID i mange dager nå, og hvis jeg er heldig kommer jeg til Agreement driten.
MGS Online blir sikkert dritbra osv, men det er grenser for hva jeg gidder for å få spilt betaen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#47
Er det offentliggjort at man ikke kan mekke ID når betaen er åpnet? (altså, mekke ID i spillet, slik man vanligvis kan.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Fy faen, kryss i taket. Prøvde bare for moro skyld (for, like, femte gang i kveld) å mekke Game-ID, og det gikk på første forsøk. Klar for spilling i morra kveld. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Samme skjedde meg, faktisk. Tror de har gjort noe med serverne den siste timen eller så, fordi jeg har hørt det plutselig funka for en haug andre også. Litt mindre styr enn forventa å logge inn via spillet også, takk gud: Du trenger bare taste inn driten én gang og så sette den til å lagre bruker og passord så slipper du å se Game ID-innloggingsmenyen noensinne igjen.
 
#52
Hvorfor får jeg ikke spille nå? Jeg har game id. Jeg har spillet. Oppdateringen. Det er mandag. Jeg vil spille.... Men alt jeg får er "unable to connect to server"
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
Fordi Konami dreit på draget og undervurderte massene, det samme som har skjedd med alle andre betaer hittil i år. Snork. Jeg så en pressemelding om at amerikanernes versjon ble utsatt til (minst) tirsdag, usikker på om det gjelder for oss også. Ville nesten tro det, men hvem veit.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#54
Da fikk jeg ordnet det jeg og. Så får vi satse på at de får igang selve betaen og!
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Fordi Konami dreit på draget og undervurderte massene, det samme som har skjedd med alle andre betaer hittil i år. Snork. Jeg så en pressemelding om at amerikanernes versjon ble utsatt til (minst) tirsdag, usikker på om det gjelder for oss også. Ville nesten tro det, men hvem veit.
...we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected. As a temporary measure, we will be deferring the start of the US public beta test until we are able to stabilize our server. We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.
Den enorme sjøkua og alt det der. XD
 

Novastrum

Feminist-elitist
#56
Nå har jeg fæcka en (to) konto og greier, men jeg får pocker meg ikke confirmation e-post!!!!:doh:
 
#57
oh joy....

fikk endelig til å lage den jævla accounten nå...har bare brukt 3-4 dager på det
Gleder meg til i morra til å teste det ut og håper på at det går i det minste smertefritt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#59
Vedder på at det er noen sinte nørder som sitter og mekker DDoS-angrep for credz.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Ha, ha, faens ha:

We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test.
However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected.
As a temporary measure, we will be deferring the European public beta test and start it once we stabilize our server.
We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.

We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:
1) Start date: Planned for 04/25/2008 24:00(PDT). While the start is planned for the weekend, it may change due to unforseen circumstances.
3) Beta Test closure: This will now be on 05/11/2008 at 24:00(PDT) rather than 05/05/2008 at 24:00(PDT)
Konami