Metal Gear Online Beta (Beta key får du her)

#24
ARG...får bare opp masse feil meldinger når jeg prøver å registere meg på Konami id tingen.... Noen flere som har det problemet?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#26
Det ble en del network server error, ja. Men det gjør ikke så mye i og med at selve spillingen uansett ikke slippes løs før mandagen. Men jeg må si jeg ble litt sjokkert av at de har byttet til X som "enterknapp". Jeg som gledet meg til å vende tilbake til Konamis særegne menyer. :(
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#27
kontrollen har blit amerikanized i følge Shane Bettenhausen på 1up. I japanske spill er O, ok og X, exit
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Har lastet ned og innstallerer as we speak. Men, hva skjer med dette ID greiene osv? Hva trenger jeg egentlig for å få spilt mandag?
 

oma

Village Drunk
#31
ser ut som om at peer-to-peer funksjonen fungerer nå, driver å laster opp til 3 og får fra 3, det går uhorvelig sent, men jeg skal la maskinen stå på til rundt 10 i kveld (Noe jeg tror kanskje den trenger om jeg skal få hele filen ned da jeg laster ned med ekstremt lite..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Hva slags nettlinje er det egentlig du har? Tror kassa mi brukte en halvtime på å laste ned greiene med Per-til-Per.
 

oma

Village Drunk
#33
Det har ikke _så_ mye med hva linje jeg har, for nå er det 12 folk jeg laster ned fra og hastigheten har steget 10x - fra 5 til 50+

men har ikke super linje, ligger litt dårlig plassert i forhold til telenor og noe greier, kobber og drit, satt meg ikke så mye inn i det, men det var visstnok ikke mulig å få utvidet, om ikke det var snakk om fiberoptikk..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Fra dagens GameSpy-nyhetsbrev (ja, jeg veit):

See if keys are available for the Metal Gear Online Beta Test!

In order to play you'll of course need a PS3 and a 'net connection. The beta is only available to IGN Insider or Founder's Club subscribers.


Når den beste sjansen du har på å skåre deg en MGO-betanøkkel i Statene er ved å kjøpe et verdiløst IGN-medlemsskap, da er det på tide at Europa gjør sin plikt og ler av usanerne. Siden det sjelden er mulig for oss. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Okay, men fuck Konami. Seriøst. Som mange andre hadde jeg tenkt å være smart og mekke en Konami-ID sånn at jeg var pakka og klar til å spille når betaen var i sving, og som sagt så gjort. Mekka ID, gode greier. HOWEVER: På sida sto det også at jeg kunne mekke en "Game ID". Det sto at noen spill krevde dette, men at det også lett kunne ordnes seinere. Fatta ikke helt hva greia var, så jeg venta til seinere. Nå finner jeg såklart ut at det ikke er Konami-ID-en du logger inn med i Metal Gear Online, det er Game-ID-en. Okay, tilbake til Konamis side og mekke Game-ID. Greit. Bortsett fra at sida er så hamra nå om dagen at det tar tjue forsøk bare for å få logga inn, og så noen flere forsøk for å få lasta inn redigeringssida riktig, osv. Okay, mekke Game-ID. Her er det andre regler for navn og passord. Okay. Mekke. Feilmelding: Game-ID-en er opptatt, og jeg har brukt feil epostadresse. Hæh? Epostadressa er den jeg allerede har registrert med Konami, og det står at Game-ID-en (som, smart nok, ikke kan være det samme som Konami-ID-en) er opptatt, selv om det står at den er ledig på sida. Så: For å få spilt må du registrere en konto. Denne kontoen later til å ha en enkelt funksjon, og den funksjonen er å la deg registrere en konto til som altså da er den du må bruke. Hvem faen var det som kom på denne ideen, og hva faen har han injisert i årene sine? Verdiløst. >_<
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#39
Jeg får ikke regget meg hverken Konami eller Game ID ;/ Får prøve jevnlig utover helgen, vil spille mandag!