Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Opprinnelig skrevet av Fobo+25.04.2005, 01.48-->
wow, lenge siden jeg har plaga dette forumet :)
men nå må jeg bare komme med litt mer plaging..
philantrophist, hva er den beste tiden du ahr runna spellet på?
alt jeg klarer er 2timer og 40minutter... :(
211205​
[/b]
Jeg har ikke prøvd Time Trial, men jeg har i alle fall rundet spillet på under 5 timer, siden jeg har FOX-HOUND rank. Pleier egentlig å ta meg god tid og prøve ut forskjellige ting.

<!--QuoteBegin-FreeRide
@25.04.2005,12.49
Må man høre igjennom hele sangen på healing radioen for at det skal funke?
Nei, du trenger ikke å høre hele sangen. Det er nok at du ringer på frekvensen.
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard+22.04.2005, 22.57-->
Opprinnelig skrevet av Tyrion@22.04.2005, 23.17
Skal vi se. Snake og Liquid var teens under gulfkrigen, men var det ikke slik at Solidus fant Raiden på 80 tallet en gang og da var han allerede en erfaren og dekrorert soldat.

Tviler på at han var en av The Enfant Terribles.
210250​
Han var faktisk det, men alle tre ble utsatt for genterapi som gjorde at de ble raskere eldre enn normalt, da spesiellt Solidus. Tenk på at det var The Patriots som sto bak prosjektet, så alt falt nok på plass i puslespillet deres.

<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@22.04.2005, 23.43
Og nå litt off topic, så mener jeg det ble sagt noe om at hvorfor han dere Solidus Snake var/så så mye eldre ut en de andre cloenen, i MGS2:SOL.
210259​
Korrekt.


Tips: spamming på codecen vil lønne seg i form av kunnskap.
210262​
[/b]

Likevel når Solid og Liquid var 18 åringer under golfkrigen, må da Solidus vært rundt 10-15 år når han fant Jack the Ripper. Hvis de hadde gjort det slik at han vokste så fort burde han vel vært i 60- 70 årene under MGS SOl. Noe han kanskje er, ser jo veldig gammel ut.
 
Philantrophist tok ordene ut av munnen min :)
hehe
det er bare og ringe frekvensen og høre litt så funker det
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yay da har jeg endelig fått rundet spillet :D Og slutten av spillet er intet mindre en genial ;) Men samtidig litt trist og alt, når man må ta The Boss/Joy :flau: Og når vi fikk vite alt om EVE helt på slutten, noe jeg aldri hadde trodd om henne.
Brukte vel i alt ca. 39 timer og 30 minuter på spillet hehe ;)
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@20.06.2005, 15.05
Brukte vel i alt ca. 39 timer og 30 minuter på spillet hehe ;)
234724​
RESPEKT! Seriøst, liker folk som tar seg god tid med et spill. Noe av det verste jeg vet er folk som stresser seg gjennom et spill som om det skulle være en konkurranse. "OMG, jeg runda det på 8 timer, er det kjapt eller!!1!?"

Nesten 40 timer er allikevel litt mye. Brukte du mye tid på å utforske og leke deg eller sleit du noe jævlig? Jeg brukte 23 timer første gangen (28 timer andre gangen) , noe som er mye mer enn de fleste, men jeg skulle ønske jeg tok meg enda bedre tid - du får bare den "første gang"-opplevelsen èn gang. MGS4 skal jeg faen meg bruke 30+ timer på. :tommelopp:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel for det første så har jeg rett og slett ikke fått tatt meg tid til og spille det så ofte, så det har blitt liggende en god del uten og bli spilt :p Men joa jeg liker og ta meg god tid, vil prøve og finne ut så mye som det mulig og finne :) Er jo også mye og sette seg inn i, siden den historien i spillet er såpass komplisert hehe, særlig på slutten av spillet.

Og jeg drepte vel ca 750 folk :p
Og ble seff drept en del ganger selv og hele pakken da.
 
wow...40 timer? Jeg brukte 17 timer og synes jeg brukte avsindig lang tid.

Jeg kjøpte forøvrig den offisielle gameguiden på play.com for et par måneder siden, så når tiden er inne skal jeg runde det 100% tenker jeg...eller noe :)
 
Crab Battle er drittmorsom!
As for MGS historie er jeg litt forundra.
Liquid hadde alle Big Boss' dominante gener, og Solid alle de resessive. Hva satt solidus igjen med?

Snake Eater bossene skuffa...
De hadde nesten ikke noe dybde i forhold til MGS:1.
Bortsett fra Volgin, Ocelot og Joy...
De ble bare nok en hindring på veien, i motsetning til i MGS:1 der man kunne byne å grine når du måtte drepe dem (Sniper Wolf..).
 
Ocelot snakker på slutten.
Liquid er tvilling-prøverørs-broren til solid snake, begge to klonene til Big Boss (som du spiller i treern). Spill MGS:1 eller Twin Snakes fort!
Spørsmålet mitt om Solidus' geners tilstand er fortsatt åpent.
 
Skaffet meg endlig MGS3 her er det jeg mener. Begynte skjedelig endte bare dårlig, makan til dårlig historie, eneste jeg likte med dette spillet var faktisk "Cure" opplegget. Da sier det seg selv, var så dårlig dette spillet i forhold til MGS2 som er det beste spillet jeg noen sinne har spilt, historie messig. Det er fakta, MGS3 har blitt voldtatt... Jeg savner så synsykt Fortune i MGS2, den theme sangen hennes...ohhh.... MGS2 var METAL GEAR SOLID, ikke det tullet som har kommet nå. Jeg ble så synsyk skuffet....
Men jeg tror det har noe med meg å gjøre, jeg ble så synsyk forelsket i MGS2...tror ingen andre spill kan slå det spillet....Tror det har noe med endigen å gjøre, da vi får vite at fortune egentlig ikke trenger den elektroniske greia hu har på låret. Tror jeg er forelsket i hu dama :forelsket:
 
eeeh akkurat ja, håper du har spilt MGS på PSX og FAKTISK kjenner til bakgrunnhistorien til serien
 
Jeg syns MGS3 var uendelig mye bedre enn MGS2. Ikke misforstå, mgs2 var et kjempebra spill men mot slutten ble det bare tåpelig historiemessig, det ble rett og slett bare for dumt. Men det stoppet meg ikke fra å spille igjennom det 5-6 ganger :)
 
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@18.07.2005, 10.16
Jeg syns MGS3 var uendelig mye bedre enn MGS2. Ikke misforstå, mgs2 var et kjempebra spill men mot slutten ble det bare tåpelig historiemessig, det ble rett og slett bare for dumt. Men det stoppet meg ikke fra å spille igjennom det 5-6 ganger :)
242966​
Men bjOnniz helt seriøst, fikk ikke du gåsehud da fortune klikka helt?