Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Halky

Veteran bruker ;)
Yay da har jeg kommet meg til The End bossen, og kan vel si jeg sliter litt, har allerede daua en gang og blitt brakt tilbake til den labben med cellene, der man finner Granin eller noe. Og har da seff ett stort problem siden jeg ikke har noen sniper :/ Har bare funnet den M63 og den haglen i det armoriet, før man kommer seg til The End. Så man kan vel si at jeg sliter litt der :( Men noen som vet hvor den sniperen er?
 
I en bunkers på det område du sloss mot the end i, het tips legg deg ned i en busk og putt opp en claymore mine bak deg og la bare the end snike seg opp på deg :)
 
Eller snik deg inn på han. Er ikke noe problem å ta han uten sniperen. Bare finn ut hvor han er og bruk list :tommelopp:

Legg også merke til at du ser det blinker fra kikkertsiktet hans. Skyt rett på lyset med pistolen din så treffer du han også.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
THe Sorrow var jo litt vanskelig. Hver eneste gang jeg kommer bort til hans (?) lik, dør jeg.
Tips?
 
tror det er slik at om du velger at du digger mgs2 får du samme kameravinkel som det var på 2'ern og omvendt
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Aaah..... da har jeg blitt ferdig. Dette spillet kommer jeg til å huske. :)
Fin historie, rørende musikk, flinke stemmegivere og det beste Hideo har gjort for meg.....
Mewn
Akkurat nå er casten, så jeg kan ikke si hvor lang tid jeg brukte, men jeg kan si at jeg gjorde det på Normal.

Der var det ferdig

Difficulty: Normal
Time: 17:28:54
SAVE: 23
Continue: 41
Alerts: 127
Humans Killed: 376  :flau:
Injured: 156
Total Damage: 4 Bars
Life Medicine: 0
Plants and Animals Captured: 27 kinds
Meals eaten: 63 meals
Special Item: Not used
.
Your Title is Shark

--SPOILER--
Jaså, Ocelot var selveste Adam? Når var det han kom tilbake til Big Boss?
Jeg fikk kjøttboller og varm pizza i magen når President Johnson gav han tittelen Big Boss og når han mista øye sitt. Det står forresten at han fikk to sønner(Liquid og Snake), men ikke hvem moren er. Og fikk han ikke tre da? Solidus....
En annen ting. The Boss kalte ham Jack, mens han selv sier han heter John?

--SPOILER--
Har jeg nevnt at dette spillet var helt jævlig super duper genialt? ^_^

EDIT: Sorry, jeg glemte at Snake er en kloning :))
 
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@22.04.2005, 12.15
tror det er slik at om du velger at du digger mgs2 får du samme kameravinkel som det var på 2'ern og omvendt
209838​
Velger du " I love MGS2" så har Snake på seg Raiden-maska, i begynnelsen av spillet.
 
Opprinnelig skrevet av Drauden@22.04.2005, 14.16
--SPOILER--
The Boss kalte ham Jack, mens han selv sier han heter John?
--SPOILER--
209901​
Han sier at han heter John Doe, det er navnet de gir dævvinger uten ID. Konklusjon; mannen har ikke noe navn. Jack er bare kallenavnet hans.
 
Opprinnelig skrevet av Drauden@22.04.2005, 14.16
Aaah..... da har jeg blitt ferdig. Dette spillet kommer jeg til å huske.  :)
Fin historie, rørende musikk, flinke stemmegivere og det beste Hideo har gjort for meg.....
Mewn
Akkurat nå er casten, så jeg kan ikke si hvor lang tid jeg brukte, men jeg kan si at jeg gjorde det på Normal.

Der var det ferdig

Difficulty: Normal
Time: 17:28:54
SAVE: 23
Continue: 41
Alerts: 127
Humans Killed: 376  :flau:
Injured: 156
Total Damage: 4 Bars
Life Medicine: 0
Plants and Animals Captured: 27 kinds
Meals eaten: 63 meals
Special Item: Not used
.
Your Title is Shark

--SPOILER--
Jaså, Ocelot var selveste Adam? Når var det han kom tilbake til Big Boss?
Jeg fikk kjøttboller og varm pizza i magen når President Johnson gav han tittelen Big Boss og når han mista øye sitt. Det står forresten at han fikk to sønner(Liquid og Snake), men ikke hvem moren er. Og fikk han ikke tre da? Solidus....
En annen ting. The Boss kalte ham Jack, mens han selv sier han heter John?

--SPOILER--
Har jeg nevnt at dette spillet var helt jævlig super duper genialt? ^_^

EDIT: Sorry, jeg glemte at Snake er en kloning :))
209901​

Jeg mener at det er kunstig innplanting som har skapt liquid og snake, ergo er det uintersant hvem moren. Bare at de har brukt sæden til BB
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Feil. Kloning er svaret. De skapte syv eller åtte embryo, men bare tre klarte seg gjennom selve prosessen. Hvem mødrene var får man aldri vite, men selve klonene var produktet av "Les Enfants Terribles"-prosjektet. Spill mer MGS1, gutter.
 
Sorry at jeg glemte Solidus (halvlederen, for de 3 på forumet som har hatt elektronikk) men det mente er at det er urelevant hvem moren er siden de prøverørsbarn uansett. Det er bare DNA'en/spermen til godeste BB som har noe og si. Men jeg synes det er litt rart at Solidus er så sinnsykt mye eldre en Snake og Liquid. Ble han klonet 15 år før dem ?
 
Skal vi se. Snake og Liquid var teens under gulfkrigen, men var det ikke slik at Solidus fant Raiden på 80 tallet en gang og da var han allerede en erfaren og dekrorert soldat.

Tviler på at han var en av The Enfant Terribles.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yay, da er The End tatt av dage ;) Han mister foresten fort stamina, så jeg tokk han med MK22 på slutten, når han ikke hadde så mye stamina igjen. Jeg sleit også med og finne han, siden det var/er så mange steder og leite seg gjennom, men tokk han jo seff til slutt hehe. Noen andre her som tokk ut pappegøyen hans også? Jeg tokk den ut, og spiste den :p

Og nå tipper jeg at neste boss blir The Fury eller noe sånt. Og jeg har på veien opp fjellet tatt ut to Hind'er ;)'


Og nå litt off topic, så mener jeg det ble sagt noe om at hvorfor han dere Solidus Snake var/så så mye eldre ut en de andre clonene, i MGS2:SOL.

EDIT: Selv bruker jeg den codec radioen ofte, siden de forskjellige folkene kommer statig med nytt og unyttig info om ting og tang :p Var sånn jeg foresten fikk vite om de microbombene som bossene har på seg, og som de utløser når de dør.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Tyrion+22.04.2005, 23.17-->
Skal vi se. Snake og Liquid var teens under gulfkrigen, men var det ikke slik at Solidus fant Raiden på 80 tallet en gang og da var han allerede en erfaren og dekrorert soldat.

Tviler på at han var en av The Enfant Terribles.
210250​
[/b]
Han var faktisk det, men alle tre ble utsatt for genterapi som gjorde at de ble raskere eldre enn normalt, da spesiellt Solidus. Tenk på at det var The Patriots som sto bak prosjektet, så alt falt nok på plass i puslespillet deres.

<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@22.04.2005, 23.43
Og nå litt off topic, så mener jeg det ble sagt noe om at hvorfor han dere Solidus Snake var/så så mye eldre ut en de andre cloenen, i MGS2:SOL.
210259​
Korrekt.


Tips: spamming på codecen vil lønne seg i form av kunnskap.
 
Tror Snake var steril, så Solid, Liquid og Solidus ble nok laget av DNA.
Har også forresten spilt gjennom spillet uten å bli sett, og fått stealth. (For cirka en uke siden :rulleøyne: )
Noen som veit hvordan man får den siste The End videoen? Nå har jeg både den når snake sovner og den når the end dør av alder - men jeg mangler den siste!
Litt hjelp ville vært flott.

Mvh.
Trickster
 
Big Boss ble steril i kamp på 70-tallet. Dere må huske på at en klones celler vil være like gamle som donorens, på den tiden de ble klonet. Er nok noe av grunnen til at de ser eldre ut
 
wow, lenge siden jeg har plaga dette forumet :)
men nå må jeg bare komme med litt mer plaging..
philantrophist, hva er den beste tiden du ahr runna spellet på?
alt jeg klarer er 2timer og 40minutter... :(
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, åssen funker den Healing radioen egentlig, Fobo? Jeg har funnet og testet noe selv, men de har bare funget en gang, så er det bare sån dere en gangs bruk?
HEALING RADIO
141.85
142.09
143.32
144.86
145.83
146.65
148.39
148.95