Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Heisann lenge sia sveis :eek:

Jeg mangler to cutscenes i demo theater, hvorav den ene er "waking out of a nightmare", og den andre heter "removing a transmitter". Hvordan får jeg så disse to?
 
Removing a transmitter får du ved å ikke fjerne transmitteren etter at du har blitt torturert, og den andre får du etter at du har lagret i fengselet og spilt det minispillet som starter opp når du loader
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hvordan fjerner man transmitteren? Ser man den på survival viewer, eller har man den i inventoryet?
 
Har nettop begynt å spille spillet, (altså til Snake fikk seg en trøkk). Før jeg begynte, fikk jeg spørsmål om hvilket av de tidligere spillene jeg likte best. Jeg svarte 1, men hvordan påvirker dette spillet?
 
Hvis du velger at du digger MGS2 har Snake på seg en Raiden-maske i begynnelsen. Jeg vet ikke hva som skjer hvis du velger at du ikke har spilt MGS før.
 
Hei, jeg er ny her!

Jeg har spilt gjennom normal vansklighet og fått Infinite face paint, alle camos fra bossene og EZ Gun... Nå har jeg lyst å få stealth camoen!
Å finne alle froskene virker veldig vanskelig, så jeg lurte på om man kan bruke spesialvåpen som EZ Gun når man prøver seg på å få ingen alerts? Hadde vært lite koselig å få seg en overraskelse på rankingskjermen!
 
Driver med no alerts jeg også nå, jeg kan får sånne cautions ikke sant?. Eller blir det ikke no alerts da?
 
Jeg har lest at cautions er OK. Bare ingen rød alerts!

Men jeg skulle virkelig visst det med EZ Gun og spesialvåpen... EZ Gun er veldig hjelpsom!
 
Det kommer til å bli vanklig med ocelot uniten etter at jeg møter eva
 
Sånn, da har jeg spilt gjennom og fått stealth! Hurra!
EZ Gun gikk helt fint, samme med Infinity face paint.

Det med Ocelot unit var helt greit, bare gjem deg under gulvet der EVA forsvant ut. Å løpe opp det fjellet var verre... Og å komme seg ut fra fengselcella og ned i kloakken...

Lykke til!
 
Jepp, nå har jeg runda det. Fikk spillet når det kom ut i USA og runda det først igår..hehe. Brukte 18timer og 30 minutter. Nå har jeg kjøpt inn den offisielle guiden også, så nå skal jeg runde det 100% :D