Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Opprinnelig skrevet av thagen@14.03.2005, 16.52
Anbefaler å gå for et "no alert"-spill istedet for å lete etter frosker. Du får akkurat det samme for å gjøre det, og det er mye lettere og mindre slit.
189905​

Du er en kjernekar vet du det?

Har du klart Foxhound ranking ennå?

Hadde også gått for "no alerts", siden den ene frosken står på oppå en stein, og den steinen er til venstre for deg når du blir jaktet av de folka på motorsykkel og hovercrafts gjennom skogen i full fart. Ganske vanskelig å treffe, med andre ord. :p

Opprinnelig skrevet av Griever@15.03.2005, 00.32
Har du klart Foxhound ranking ennå?
190206​
Jepp. På under 2 timer, 10 saves og 0 på alt utenom Plants and Animals Captured som ble 1, pga et vepsebol jeg plukket opp i begynnelsen. :tommelned:

UNDER TO TIMER?!?!?!?!

Åssen klarte du det på extreme????

Hvilke item går som special items forresten?

Hva kan jeg si? Jeg var bare kjapp, tok gode ruter og lagret på strategiske plasser. 10 saves tilsammen.

Er ikke helt 100% sikker på hva som regnes som special items, men jeg kan tenke meg at det er IFP, Stealth Camo og EZ GUN. Vet at ingen av de spesielle camoene du får regnes som special items ihvertfall, og jeg tror ikke SAA eller Patriot gjør det heller.

Stemmer. Du er konge!

Du må ikke drepe noen gjennom hele spillet for å få den rankinen ikke sant? Gjelder det for bosser også? Eller kan du hammre løs med det du har?

Det tar jo drit lang tid på the end da.... Å det er jo masse i spillet du ikke kan forandre hurtigheten på... Jeg skjønner ikke at det er mulig å gjøre dette på 2 timer på extreme. Jeg hadde brukt så lang tid på bare bossene. Å du hadde null på alt annet enn saves og Plants and Animals Captured sa du? Betyr det at du aldri mista noe liv gjennom hele spillet? Ble du aldri truffet av bossene?
Du er klar over hvilken bragd du faktisk har gjort?

Skal klare Fox Hound jeg å.... en dag...

Stemmer. Jeg glemte det. Rullestol metoden er best, men da dreper du han jo, så det må vel være den andre som duger...

Hehe, ja, enten kan du skyte ham etter en scene der han rulles rundt i rullestol, eller du kan lagre midt i kampen og så loade om en uke (eller stille klokken).

De fleste veit dette da.

PS: bruk tranq. sniperen! (tror jeg)

Vel, du må jo sloss mot the end for å få den sniperen da.. å du beholder jo ikke den etter at du har runda det... Pluss at stolen sprenger... Gjør den ikke det da? Tror det. Har aldri gjort det selv...

Eller skru playstationen din fram :)

Noen andre enn meg som synes at Snake Eater sangen ikke passet inn? Ble litt mye James Bond for min del... Egentlig det eneste jeg har å si på spillet. Mange som ikke liker The Cobras. Ble litt "over the top". Men strengt tatt. Det er fiendene i de andre spillene også. Synes det nesten har blitt litt av sjarmen. The end er forresten en ekstremt tøff bossfight. Skal jeg si noe på bossene er det at de er for enkle...

Lodin

Der Waaaah
Var det jeg mente dah. Ta tida til hjelp ved å skru den fram så han dævver av seg selv. :p

Syns forøvrig Snake Eater sangen er jævlig rå. Passer sinnsykt bra inn i settingen med spioner og kald krig på 50 tallet. Den er utrolig harry og camp, men det er litt av meninga siden spillet også er det.

Jeg hoppet over The End med å skru tiden på PS2'en frem. Ville aldri klart det under to timer hvis ikke.. endte opp på 1:56:57. Hadde 0 på alt utenom saves og P&A Captured ja.. men man trenger ikke ta 0 skade for å få 0 life bars. Så lenge skaden du tar ikke går over èn life bar, så er det greit tror jeg.

Det er ikke en så stor bragd. Rekorden er vel på rundt 1:40:00 tror jeg, med 3 saves og 0 på alt. Jeg brukte 10 saves og nesten 20 minutter lenger.

Jeg synes fortsatt Cobra Unit er "over the top". Er ikke bare at de er overnaturlige, men de er latterlige karakterer. De er jo halveis monster, og jeg synes ikke de kan sammenlignes med de andre bossene i serien, ihvertfall ikke MGS1. FOXHOUND er MYE mer troverdig, og mye bedre karakterer. Men som det har blitt nevnt her.. The Cobras skal ikke være noe mer enn et hinder, så det er tilgivelig. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot om spillet hadde hatt litt bedre boss karakterer.

Forresten, det er ikke stolen til The End som sprenges.. det er han som sprenges. ;)

Opprinnelig skrevet av Lodin@15.03.2005, 14.55
Var det jeg mente dah. Ta tida til hjelp ved å skru den fram så han dævver av seg selv.  :p

Syns forøvrig Snake Eater sangen er jævlig rå. Passer sinnsykt bra inn i settingen med spioner og kald krig på 50 tallet. Den er utrolig harry og camp, men det er litt av meninga siden spillet også er det.
190386​

Får du stamina kill av å sette dato/klokka fram?

HAr kommet til der han mannen med strøm piner meg. Kom i fengsjel der han som driter hele tia og gir meg mat. Hvordan kommer jeg ut derifra. Har prøvd å ta den der "leke dau pilla," men da blir det game over.
Hvordan kommer jeg meg ut av fengsjelet??????????????+
Nå har jeg kommet ut av fengsjelet, men hva skal jeg gjøre når jeg har møtt The Sorrow (spøkelsesduden, etter at snake hopper ned fra fossen. Jeg har gått mot ham bortover elven i ca 5min og sett alle jeg har drept, men da var det et lik i veien og jeg kom ikke forbi. Da sier han at jeg skal snu og vende hjem eller noe alla det. Så dør jeg noen sekunder etter dette. Hva skal jeg gjøre???????? Takker og bukker for hjelp.