Jeg hoppet over The End med å skru tiden på PS2'en frem. Ville aldri klart det under to timer hvis ikke.. endte opp på 1:56:57. Hadde 0 på alt utenom saves og P&A Captured ja.. men man trenger ikke ta 0 skade for å få 0 life bars. Så lenge skaden du tar ikke går over èn life bar, så er det greit tror jeg.
Det er ikke en så stor bragd. Rekorden er vel på rundt 1:40:00 tror jeg, med 3 saves og 0 på alt. Jeg brukte 10 saves og nesten 20 minutter lenger.
Jeg synes fortsatt Cobra Unit er "over the top". Er ikke bare at de er overnaturlige, men de er latterlige karakterer. De er jo halveis monster, og jeg synes ikke de kan sammenlignes med de andre bossene i serien, ihvertfall ikke MGS1. FOXHOUND er MYE mer troverdig, og mye bedre karakterer. Men som det har blitt nevnt her.. The Cobras skal ikke være noe mer enn et hinder, så det er tilgivelig. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot om spillet hadde hatt litt bedre boss karakterer.
Forresten, det er ikke stolen til The End som sprenges.. det er han som sprenges.